Rocketscientist Geplaatst: 11 juni 2008 Geplaatst: 11 juni 2008 Ik heb mijn oude XDA uit de mottenballen gehaald om wat te stoeien met wat GPS software. Ik merk opeens dat Active sync niet meer werkt. Vlak voordat de XDA de kast in ging heb ik een romupdate gedaan naar PPC2003. Zou dit de boosdoener zijn? Heeft iemand wellicht nog een oude romimage liggen voor een XDA? Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Tw-er Geplaatst: 12 juni 2008 Geplaatst: 12 juni 2008 Vind ge hier uw type niet terug?: http://forum.xda-developers.com/ Op dit forum heb ik ooit eens een romupdate gevonden voor mijn MDA Compakt== veranderd naar een qtek Mvg Tw-er Mut@nt HD 51 open-pli 6.1, Triax 78 astra 1-2 & 3
Rocketscientist Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Geplaatst: 12 juni 2008 De eerste plaats waar ik zou zoeken. Helaas liep de verzameling rom images uit de hand en moesten ze allemaal op last van Microsoft worden verwijderd. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Gast decodertje Geplaatst: 12 juni 2008 Geplaatst: 12 juni 2008 als je een beetje zoekt op de site van xda developers staan er genoeg linken naar de roms. ik heb je 1 link gestuurd via pm. grtz decodertje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen