Ga naar inhoud


Consumentenbond overspoeld door meldingen Ziggo


Gast MP4

Aanbevolen berichten


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Meer cynisch bedoeld. UPC heeft ook een slechte naam, binnen een maand heeft Ziggo een nog slechtere naam. Er staat zelfs een bericht over op NOS-Teletekst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor sommige abonnee's is dit al de vijfde naam.

Kwa internet begon Multikabel onder de naam Multiweb.

Dit werd overgenomen door Sonera (regelrechte ramp).

Daarna werd het Quicknet en vervolgens noemde men de internet-afdeling maar gewoon Multikabel.

Nu dus weer Ziggo, om het helemaal onduidelijk te maken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Praat me er niet van. Zie mijn berichtje wat ik net op tweakers heb geplaatst:

 

Citaat:

LOL.. Nah, heb het nu eindelijk voor elkaar, via een nogal apparte weg. Maar ik heb een mailtje gestuurd naar een email adres waarvan me op het hart is gedrukt deze niet in de openbaarheid te brengen, maar iedereen die Google kan gebruiken en naam van de persvoorlichter van Ziggo weet kan een heel eind komen.

 

Dit is het mailtje wat ik (in een nogal gefrustreerde bui) heb gestuurd:

 

Citaat:

Geachte heer xxxxxx

 

Zoeken jullie nog mensen die WEL kunnen werken? Kost wel wat, maar dan heb je ook wat....

Het lijkt in ieder geval onmogelijk om iemand bij jullie te bereiken die wel "iets kan doen". Iedereen die je belt "kan niets doen" behalve "zeggen wat er in het systeem staat".

Inmiddels wordt ik een week of 3 door jullie aan het lijntje gehouden ivm de door mij aangevraagde upgrade. De status is dat mijn order verkeerd in het systeem staat en dat men blijkbaar niet verder kan met mijn "nieuwe" order tot mijn "oude" order uit het systeem weg is. Maar men zit collectief te wachten op een paar kaboutertjes om deze order te laten verdwijnen.

Klachten indienen lukt ook niet (zie onderstaande correspondentie) ...

 

Ik zou graag van jullie weten hoe ik dit verder aan moet pakken.

 

Met vriendelijke groet,

 

Een zeer gefrustreerde Ziggo-klant.

 

P.S.

Volgens jullie reclame gaan jullie luisteren naar de klant om het beter te doen. Begin eens met dit gevalletje...

Dinsdag (gisteren) tijdens het eten kreeg ik een telefoontje van een vriendelijke dame die mijn mail van de persvoorlichter had gekregen en beloofde dit vandaag (woensdag) op te pakken. Rond 13:45 vandaag weer een telefoontje dat de oude order er uit systeem is gehaald en de nieuwe order met spoed word uitgevoerd. Rond 14:00 reset mijn modem en TFH kan eindelijk van zijn nieuwe abbo gebruik maken.

 

Het KAN dus blijkbaar wel wink

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is groot nieuws op de internet nieuwssites,

 

Webwereld.

 

Citaat:
Achterstallige e-mailberg

Volgens de woordvoerder is er nu ook een team in het weekend bezig om de naar schatting 16.000 onbeantwoorde e-mails weg te werken. Onlangs werd bekend dat Ziggo na drie dagen een automatische reply stuurt naar klanten stuurt met de merkwaardige mededeling:

 

"Aangezien het bericht nu enkele dagen geleden verzonden is gaan wij er vanuit dat uw vraag inmiddels is opgelost of beantwoord."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé, wat een idee, ga ik met mijn rekeningen ook doen:

"Aangezien uw rekening nu enkele dagen geleden verzonden is gaan wij er vanuit dat uw vordering inmiddels is voldaan."

 

Maar even serieus, iedere internet-provider heeft problemen, zo gauw ze iets nieuws hebben worden ze overspoeld met nieuwe klanten, ze hebben nooit het benul gehad dat je een goede helpdesk in moet richten als er iets nieuws is en iedere keer gaat het weer fout. Mensen, als er iets nieuws is, kijk eerst de kat uit de boom en trap er niet gelijk in.

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Ja het is groot nieuws op de internet nieuwssites,

Webwereld.

Citaat:
Achterstallige e-mailberg
Volgens de woordvoerder is er nu ook een team in het weekend bezig om de naar schatting 16.000 onbeantwoorde e-mails weg te werken. Onlangs werd bekend dat Ziggo na drie dagen een automatische reply stuurt naar klanten stuurt met de merkwaardige mededeling:

"Aangezien het bericht nu enkele dagen geleden verzonden is gaan wij er vanuit dat uw vraag inmiddels is opgelost of beantwoord."


16.000 die internet hebben en emails versturen en dan nog een hoop brieven en telefoontjes van mensen die nog zelfs geen internet hebben. Over een jaar is het van KPN en de mannen achter ziggo zijn binnen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er nieuw aan Ziggo??!!

Alleen de naam en het feit dat drie andere bedrijven zijn gefuseerd.

Verder is kabeltelevisie, internet en telefonie via de kabel niets nieuws. Ook digitale televisie via de kabel is niet iets van de laatste paar jaar.

 

Het is dan volstrekt onbegrijpelijk en onacceptabel dat men nog steeds zo loopt te knoeien en het steeds maar weer schuift op verkeerde instellingen bij de klant, een oude (lees niet meer ondersteunde) kabeltuner of dat soort onbenulligheden.

 

Het is dan ook jammer dat er nog steeds geen echte concurrentie is op de kabel. Tja, je kunt nu kiezen uit UPC en Ziggo, maar dan moet je wel "even" verhuizen als je net die andere wenst. Maar die ander is dus geen haar beter, want die is ook monopolist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: PieterB
Wat is er nieuw aan Ziggo??!!
Alleen de naam en het feit dat drie andere bedrijven zijn gefuseerd.
Verder is kabeltelevisie, internet en telefonie via de kabel niets nieuws. Ook digitale televisie via de kabel is niet iets van de laatste paar jaar.

Het is dan volstrekt onbegrijpelijk en onacceptabel dat men nog steeds zo loopt te knoeien en het steeds maar weer schuift op verkeerde instellingen bij de klant, een oude (lees niet meer ondersteunde) kabeltuner of dat soort onbenulligheden.



Zo een antwoord verwacht ik van Van Kooten en de Bie.

Origineel bericht van: PieterB

Het is dan ook jammer dat er nog steeds geen echte concurrentie is op de kabel. Tja, je kunt nu kiezen uit UPC en Ziggo, maar dan moet je wel "even" verhuizen als je net die andere wenst. Maar die ander is dus geen haar beter, want die is ook monopolist.



Dat ben ik met je eens!
Helaas gaat dit verhaal ook op voor Digitenne en CanlDigitaal.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: PieterB
Meer cynisch bedoeld. UPC heeft ook een slechte naam, binnen een maand heeft Ziggo een nog slechtere naam. Er staat zelfs een bericht over op NOS-Teletekst.

Dat komt i.v.m. een klachtenlijn van de Consumentenbond. Die moeten ook af en toe wat laten horen om hun leden tevreden te houden(!)
Dat het bij Ziggo niet loopt zoals het zou moeten, is vn. omdat er een enorme toeloop (3x zoveel als normaal) aan telefonades en mails is van lieden die meteen hun abonnement willen omzetten.
Niet zo heel slim als je dat doet bij een zojuist gefuseerd bedrijf, waarbij je beter rekening kan houden met aanloop- problemen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...