Ga naar inhoud


Consumentenbond overspoeld door meldingen Ziggo


Aanbevolen berichten

Gast thomas999
Geplaatst:
Origineel bericht van: Ou-Tannu
Sinds de fusie heeft de ANALOGE tv er hier ook al een aantal keer uit gelegen.. compleet geen signaal.. en nergens staan werkzaamheden aangeven voor deze regio.. :?

Heel vervelend natuurlijk, maar de storing heeft niks met de fusie te maken. Aan de netwerken is niets veranderd. Als er geen fusie was geweest, was het "gewoon" een Casema storing.

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: thomas999
Origineel bericht van: Ou-Tannu
Sinds de fusie heeft de ANALOGE tv er hier ook al een aantal keer uit gelegen.. compleet geen signaal.. en nergens staan werkzaamheden aangeven voor deze regio.. :?

Heel vervelend natuurlijk, maar de storing heeft niks met de fusie te maken. Aan de netwerken is niets veranderd. Als er geen fusie was geweest, was het "gewoon" een Casema storing.


Dat ben ik niet helemaal met je eens. Wat vaak gebeurd is dat er op kosten wordt beknibbeld. Waar vroeger zoveel technische jongens per regio aanwezig waren moeten deze bijvoorbeeld nu een veel groter gebied onder hun hoede nemen, met als gevolg langere storingstijden. Ook de bereidwilligheid van medewerkers om net ff dat stukje extra te geven valt nog wel eens weg, na gedwongen ontslagen.

De storing was er bij Casema ook misschien geweest, maar de snelheid waarmmee hij verholpen is en ook een verhoogde frequentie van storingen kan zeker lijden onder fusies. Onder het motto: operationele optimalisatie smile

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

  • 5 weken later...
Geplaatst:

Even een update van de stand van zaken.

 

 

Nieuwsbericht

 

16 juli 2008

Ziggo: ‘alles onder controle’

 

Ziggo, aanbieder van televisie, internet en telefonie, zegt de klantservice weer onder controle te hebben. Medio juni ontving de Consumentenbond in een week tijd bijna 15.000 klachten. De bond heeft in die periode gesprekken gevoerd met Ziggo om aan te dringen op een snelle oplossing van de problemen.

 

Consumenten trokken vooral aan de bel over de bereikbaarheid van de klantenservice en de lange wachttijden. Het grote verschil in de prijs voor het bellen naar diezelfde klantenservice, werd ook regelmatig genoemd; voor sommigen betekende de fusie een stijging van 1 cent naar 10 cent per minuut. Als tegemoetkoming heeft Ziggo de prijs tijdelijk verlaagd naar 2 cent. Een veelgehoorde klacht is ook een haperende of niet functionerende verbinding (internet & telefonie). Over tv-storingen kwamen het minste meldingen binnen.

 

Compensatie

Het aantal klachten is inmiddels afgenomen. Er komen bij de bond nog wel meerdere klachten per dag binnen; niet ongewoon voor een groot bedrijf als Ziggo. Het bedrijf heeft de klachten geanalyseerd en is nu druk bezig deze structureel op te lossen.

Ziggo-klanten die van mening zijn dat het bedrijf tekort geschoten is in haar dienstverlening, kunnen compensatie aanvragen. Het is ook mogelijk om een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie of (een deel van) de overeenkomst op te zeggen. Hiervoor geldt een opzegtermijn van één maand.

 

Bron Consumentenbond

 

Toch wel netjes een opzegtermijn van 1 maand.

Vult u rustig aan !!!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...