dukdalf46 Geplaatst: 11 juni 2008 Geplaatst: 11 juni 2008 Ik heb hier een PC 24/7 aan staan voor diverse doeleinden. Nu vroeg ik me af of ik deze ook kan inzetten als cccam server (LAN). Ik heb hier nog een infinity phoenix usb reader/writer welke ik als interface wil gebruiken. Mijn vraag is dus, kan dit onder XP, en welke software ben ik daarvoor nodig?
paardengek Geplaatst: 11 juni 2008 Geplaatst: 11 juni 2008 Dat gaat niet lukken. Er is geen CCcam.exe ( voor windows ). Dan zul je overmoeten stappen naar linux. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
WPW Geplaatst: 11 juni 2008 Geplaatst: 11 juni 2008 newcs.exe -> NewCS binary for 2K/XP/2003/Vista. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
dukdalf46 Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Geplaatst: 11 juni 2008 misschien een VM ware linux onder windows?
Puch Geplaatst: 12 juni 2008 Geplaatst: 12 juni 2008 Origineel bericht van: dukdalf46 misschien een VM ware linux onder windows? Inderdaad, dat kan je doen. Maar ideaal is het niet. Zorg ervoor dat er in je VM niet meer dan de helft van je werkelijke geheugen zit. vb: 2gig in je moederbord, VM max 1 gig geheugen geven. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen