Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een Kenwood KDV-S221P DVD speler voor in de auto gekocht (voor de kids), helaas heeft deze geen hoofdtelefoon aansluiting whistle

Ook het TFT scherm heeft deze aansluiting niet, deze heeft alleen een ingebouwde luidspreker.

Is het mogelijk om via de audioaansluitingen (Tulp Rood/Wit), op de DVD speler, een hoofdtelefoon aansluiting te maken confused

Of moet ik dan toch de kabel, van de luidspreker in het TFT scherm, hiervoor gaan gebruiken? (wat ik liever dus niet wil doen)!

Groetjes, BBC

Geplaatst:

Er zijn losse koptelefoon versterkers te verkrijgen. Daar zou ik het zoeken. Misschien wel eentje zelf bouwen?

En inderdaad aansluiten op de audio uitgang.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

tulp is de zwak voor direct op hoofdtelefoon.

er zijn idd kleine versterkertjes voor te koop.

of leg dat geld bij die koptelefoon en koop een draadloze.

die werkt wel op tulp signaal.

op 1 zender kan een onbeperkt aantal koptelefoons.

zou zelf voor max 2 koptelefoons gaan , de kinderen die tusse de hoofdschelpen zitten zijn zo duur smile

• 3 weken later...
Geplaatst:
Origineel bericht van: arnoldl
tulp is de zwak voor direct op hoofdtelefoon.

er zijn idd kleine versterkertjes voor te koop.

of leg dat geld bij die koptelefoon en koop een draadloze.
die werkt wel op tulp signaal.

op 1 zender kan een onbeperkt aantal koptelefoons.
zou zelf voor max 2 koptelefoons gaan , de kinderen die tusse de hoofdschelpen zitten zijn zo duur smile

Hallo,

Dank je voor de info, ik heb intussen gekeken naar een draadloze koptelefoon, maar die heeft weer een 220 volt voeding nodig frownconfused

Ik wil ook 2 koptelefoons heb nu inmiddels ook 2 DVD spelers, ja en kinderen zijn niet goedkoop, maar nooit te duur wink:D

Groetjes, BBC
Geplaatst:
Origineel bericht van: Psychosammie
Er zijn losse koptelefoon versterkers te verkrijgen. Daar zou ik het zoeken. Misschien wel eentje zelf bouwen?

En inderdaad aansluiten op de audio uitgang.

Hallo,

Dank je voor de info.

Zelf bouwen zit er voor mij niet in, of het moet een eenvoudig verterkertje zijn, mischien heeft iemand een voorbeeld van zo iets?

Ik heb hier nog een zogenaamd Twinaudio deel liggen van Opel (past perfect in mein auto), deze heeft 2 hoofdtelefoon aansluitingen, en 2 volumeregelaars.

Als ik deze aansluit heb ik wel geluid, maar helaas niet appart op beide hoofdtelefoon aansluitingen, het volume is wel te bedienen via de ingebouwde volumeregelaars (het is dus wel een soort van versterkertje)?

Zou dit niet om te bouwen zijn, zal proberen er een foto van te maken.

Groetjes, BBC

post-33388-1318259815,8592_thumb.jpg

Geplaatst:

hy er zijn hier bij de plaatselijke elektronika zaak Tecni.. prima 1watt stero versterkertjes te koop deze werken ook op 12volt.heb er onlangs een in mijn plasma TV in gebouwd,ing.gevoelighied 80mv.ing.weerstand 40k.voeding sp.max13,8 Vdc.sroomverbruik ca.0,4A werkt perfekt.ooo ja deze zijn kant en klaar voor gebruik.ca 15 Euro.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen