WilSat Geplaatst: 12 juni 2008 Geplaatst: 12 juni 2008 Ik heb voor de leut een CubeCafe (250) gekocht. Hieronder wat ervaringen: - ABCom enigma. Serieel geflashed. Gaat op zich prima, maar hij scant maar de helft van de kanalen in. Satellite.xml vervangen en kanalen erin gezet van een andere ontvanger, maar de meeste kanalen krijg ik de melding: Service could not be found - Gemini erin gezet. Ook serieel geflashed. Met wat proberen leest deze wel alle kananlen in, maar motor besturing werkt niet en als de schotel op positie staat komt er geen beeld. Ook niet op FTA. - Basic-enigma image. Gaat super, maar Cccam blijft niet draaien. Alle images heb ik meerdere keren geflashed en uitgeprobeerd, met hetzelfde resultaat. Alle drie de images geprobeerd met een draaibare opstelling en een vaste opstelling met 4 LNB's. Andere ontvangers werken super op beide schotel opstellingen. Wat ik wil is de CubeCafe aan de gang krijgen met Cccam. Heeft iemand een suggestie wat ik mogelijk fout doe??? Mvrgrt WilS@t
moreno40 Geplaatst: 12 juni 2008 Geplaatst: 12 juni 2008 zet deze zenderlijst eens erin is aangepast voor de cubecafe250 met nieuwe tuners
WilSat Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Geplaatst: 12 juni 2008 Kijk, dat werkt een stuk beter. Bedankt! Mvrgrt WilS@t
Gast JBoerma Geplaatst: 12 juni 2008 Geplaatst: 12 juni 2008 Ik gebruik de PLI-Helinite image. Heb bijna alle images verder geprobeerd, maar blijf toch iedere keer weer terug gaan naar deze image. Hier zijn verschillende dingen via internet te laden. Helaas merk ik dat er geen nieuwe updates meer komen? of dat ik niet weet hoe ze nu heten. Als iemand een advies heeft. V
Gast merlin1 Geplaatst: 13 juni 2008 Geplaatst: 13 juni 2008 zet er de nieuwste software.xml van pli erin en je kan wel weer downloaden http://downloads.pli-images.org/iolite/xml/dm500/software.tar.gz deze in de map tmp zetten en dan handmatig installeren en klaar ben je.
cejean Geplaatst: 13 juni 2008 Geplaatst: 13 juni 2008 Wilsat, Jboerma ABcom 10-6 image is rete stabiel op een cubecafe-> aan te bevelen! * Dreambox 800 HD* Dreambox 800 SE * Zgemma h1
WilSat Geplaatst: 13 juni 2008 Auteur Geplaatst: 13 juni 2008 Hier draait ook de ABcom image. Alle satellieten verwijderd en weer toegevoegd. Inscannen gaat nu als een speer. En de image draait inderdaad zeeeeeeeer stabiel. Leuke ontvanger, zo'n CubeCafe. Mvrgrt WilS@t
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen