kkkkk Geplaatst: 13 juni 2008 Geplaatst: 13 juni 2008 Heeft iemand hem gehad , McAfee kan hem niet aan , is er een tooltje voor ??? heel vervelend als je zoiets op je pc hebt
Alventali Geplaatst: 13 juni 2008 Geplaatst: 13 juni 2008 Ja is wel een tooltje voor. google even op Trojan Vundo.gen.d removal Dan vind je meer dan genoeg info. En als je alleen in nederlandse pagina's zoekt kom je ook meer dan genoeg info tegen om het beestje te verwijderen. maar wat ik er zo ff uit begrijp is het wel een hardnekkige. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Alventali Geplaatst: 13 juni 2008 Geplaatst: 13 juni 2008 Dan weet ik niet hoe jij zoekt. Maar als ik de in het rood weer geven tekst in mijn vorige antwoord invul bij google of bij vinden.nl Zijn de eerst +/- 35 topics meteen raak. Tja je moet daarvoor wel de topics even goed doorlezen. Daar staat het tooltje VundoFix.exe Maar alleen met dat ben je er niet. En zul de de topics door moeten lezen om er echt van af te geraken. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Greatone Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 Download het programma Malwarebytes' Anti-malware. Is gratis en via google te vinden. Zeer goede programma om spyware en virussen te verwijderen! Heb er ook de Vundo trojan mee kunnen verwijderen. LET OP: De gratis versie is dus geen antivirus programma, dus het is wel noodzakelijk om er een antivirus bij te hebben draaien. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
jacobus Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 Mcafee stinger werkt misschien ook. Dit is een tooltje om specifieke virussen te verwijderen. Het is geen antivirus vervanger.
kkkkk Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Geplaatst: 14 juni 2008 Bedankt , windows defender doet het beste en ik ben vanaf
JohnO Geplaatst: 16 juni 2008 Geplaatst: 16 juni 2008 ben bang dat die niet zo lekker werkt op dit diertje Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
kkkkk Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Geplaatst: 17 juni 2008 het lijkt te werken , maar wat ik nu heb op de eene pc is vreemd , want ik kan www.sat4all.com en yahoo mail niet opennen en de rest werkt allemaal en ik ben van de pop's af plus gewoon alles updaten
WPW Geplaatst: 17 juni 2008 Geplaatst: 17 juni 2008 Zoek eens naar het bestand 'hosts' en kijk daar eens in met notepad of zo. (meestal onder C:\WINDOWS\system32\drivers\etc) gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
kkkkk Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Geplaatst: 17 juni 2008 ok , wat zou ik mee moeten doen ??? kopieeren en mailen ???
WPW Geplaatst: 17 juni 2008 Geplaatst: 17 juni 2008 Als daar regels in staan zoals: 123.123.123.123 www.sat4all.nl Dan mot je die weghalen. Alleen: 127.0.0.1 localhost mag erin blijven. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
WPW Geplaatst: 17 juni 2008 Geplaatst: 17 juni 2008 Origineel bericht van: WPW 123.123.123.123 http://www.***censuur**** Hahahhaahhaa sat4all website zit in de censuur Nee tog niet... tis de .nl versie gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Delano Geplaatst: 17 juni 2008 Geplaatst: 17 juni 2008 Citaat: Zoek eens naar het bestand 'hosts' en kijk daar eens in met notepad of zo. (meestal onder C:\WINDOWS\system32\drivers\etc) Je inspireerde me om ook eens te gaan kijken, schrok me rot van alleen al de namen van de websites in de lijst. Onderaan bekend spybot de lijst te hebben gevuld alles verwijzend naar 127.0.0.1. Bedankt he voor het schrikken!
WPW Geplaatst: 17 juni 2008 Geplaatst: 17 juni 2008 Dat is een functie van spybot om die lijst aan te vullen, dus dat kan je laten staan. Helaas gebruiken virusen en wormen ook deze lijst voor ongewenste zaken. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen