Ga naar inhoud


CDS trekt certificaat aantal ontvangers in


prutsie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: aart44


Nu dacht ik niet dat van de 19 eisen die CDS heeft om een receiver gecertificeerd te krijgen dat daar alternatieve software bij staat!



Zeg ik dat dan ergens.?
Ik heb ook veel liever dat ze met een nieuwe firmware komen voor de Philips 2210, 2211 en 2212.
De laatste update voor deze decoders is nu niet bepaald een succes te noemen.

Ik ben sowieso benieuwd of er een firmware update komt voor deze apparaten, zodat er met meer dat 2 satellietposities gewerkt kan worden.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad,

Het is niet uit te sluiten maar als canaldigitaal dit zou doorzetten denk ik dat ze meer klanten verliezen als zullen winnen. Er zullen veel mensen zijn die dan toch beslissen kabel of iets anders te kiezen in plaats van een nieuwe satellietontvanger te kopen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: _Bartje_
Inderdaad,
Het is niet uit te sluiten maar als canaldigitaal dit zou doorzetten denk ik dat ze meer klanten verliezen als zullen winnen. Er zullen veel mensen zijn die dan toch beslissen kabel of iets anders te kiezen in plaats van een nieuwe satellietontvanger te kopen.

Ik denk dat het van CDS een grote vergissing is geweest om te komen met die fastscan/eigen zaplijst en daarmee een certificering van ontvangers, waarbij het nu spaak begint te lopen.
Mensen denken wat goeds in huis te halen met een "goedgekeurde ontvanger", terwijl het meestal een beperking betekent t.o.v. een "gewone" satellietontvanger.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het nu wordt veroorzaakt door CDS of de fabrikant is voor de consument niet belangrijk. Het enige verkoopargument voor een CDS goedgekeurde ontvanger is juist die goedkeuring waarmee je als consument de 'garantie' krijgt dat het apparaat geschikt is voor toekomstige veranderingen door CDS. Nu die garantie 0 blijkt te zijn is er geen enkel verkoopargument meer voor dit type ontvangers. Deze ontvangers zouden vrijwel geen verkoopcijfers kennen zonder die certificering.

Nu die certificering is ingetrokken zou ik terug gaan naar m'n dealer en alsnog een CDS goedgekeurde ontvanger eisen, die had ik namelijk gekocht en daar heb ik dus recht op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: wanderer
Gewoon een niet-gecertificeerde ontvanger kopen, daar heb je zoooveeel meer plezier aan....

Dat lijkt mij ook. Zie bv. de Arion PVR. Voor de "goedgekeurde" CDS versie moet je meer betalen dan voor de reguliere versie, terwijl die gecertificeerde zeker niet meer presteert.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: Littlesat
Alleen met een gecertificeerde krijg je je kaart erbij en met een niet gecertificeerde kost je kaart ca. 70 Euri. Dus hoeze goedkoper een niet gecertificeerde ontvanger???

Nee, ik doelde hiet op deze:
http://www.satshopper.nl/?action=toon_artikel&id=1059&harddisk_formaat_id=1
Daarvan lees ik dat er als enig verschil MediaHighway software inzit, maar niets van een gratis kaart.
[bTW. Hoop dat die link mag, want het is geen handelaar o.i.d.]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...