Mic Geplaatst: 1 juli 2008 Geplaatst: 1 juli 2008 Origineel bericht van: pirrewit inderdaad ik heb ook geen private spice meer met basispakket en ook geen hustler in de plaats voorlopig? is er iemand met het basispakket van tvv die hustler kan bekijken? groeten Bij mij werkt het ook niet en nochtans heeft mijn kaartje al de update tot 31/8 gehad.
fvandewouwer Geplaatst: 3 juli 2008 Geplaatst: 3 juli 2008 ik ook geen private spice meer en geen hustler in de plaats heb wel via mijn tvv mij terug aangemeld om de gratis erotiek te aktiveren ( weet niet of dit nodig was want het was al geaktiveerd ) zou binnen de 24 uur moeten werken ben benieuwd ps : heb ook het basispakket echostar pvr 5020 / maxtor 6l08opo 80 gb triax 78 module canal digital met NL kaart ( groen ) module Canal Digital met TVV
Gast silver79 Geplaatst: 3 juli 2008 Geplaatst: 3 juli 2008 Ik ontvang ondertussen beeld op hustler tv sinds vanmiddag
fvandewouwer Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 na heraktivatie via internet voor gratis erotiek doet deze zender het, dus misschien een tip, heraktiveer en na 24 uur werkt deze zender prima echostar pvr 5020 / maxtor 6l08opo 80 gb triax 78 module canal digital met NL kaart ( groen ) module Canal Digital met TVV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen