Ga naar inhoud

Omschakelen van HD naar SD en omgekeerd

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb met mijn Humax regelmatig problemen bij het omschakelen van SD kanalen naar HD kanalen. Hij pakt dan het HD kanaal niet. Na een aantal keer proberen meestal wel.

Ongekeerd is het nog vervelender. Als ik een tijdje HD gekeken heb dan wil hij niet meer terug naar een SD kanaal. Pas als ik mijn Aston CAM eruit heb gehaald en weer terug heb geplaatst pakt hij de reguliere SD zenders weer.

Iemand ervaring met dit probleem?

Geplaatst:

op welke software draait de humax?

VU + Ultimo 2x dvb-s 1x dvb-t, Panasonic PT-AE2000 Full HD projector, Visiosat Big BISAT, 4X Titanium smart

• Moderator
Geplaatst:

Ik heb een Aston dual cam met software 2.18 en de Humax soft v.15 draaien en dezelfde problemen.

Het gebruiken van het bovenste slot van de Humax werkt op dit moment het beste bij mij, maar je zou de cam eens van slot kunnen wisselen om te kijken of dit helpt..

Vermoedelijk is het een compabiliteits probleem tussen de Aston en de Humax.

Je kan eventueel een andere cam proberen, of wachten op een software update.

Het kan ook zijn, dat de Humax soft v.07 beter werkt in dit opzicht, maar ik heb nog geen tijd gehad het uit te proberen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik heb gisteren bij de speciaalzaak te horen gekregen dat een Power Cam Pro betrouwbaarder zou zijn voor de HD kanalen. Ik sta op het punt om er een nieuwe HD ontvanger met PVR bij te kopen en ga de Power Cam maar eens proberen....

Ik zal het resultaat laten weten.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen