Soulman Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 ben benieuwd welke wedstrijd(en) ze in HD uitzenden..... Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
Alfons Verbiest Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 Bron: VPRO Gids. Zondag: Zwitserland - Portugal Maandag: Oostenrijk - Duitsland Dinsdag: Nederland - Roemenie Woensdag: Rusland - Zweden Alfons
Elwin Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Dat zou dan betekenen dat Nederland-Roemenië niet in HD wordt uitgezonden, omdat het op Nederland 3 komt...
Mister HaCk Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 ja is een goede, men heeft altijd gezegd, dat ze de programmas die op ned1 parallel uitzenden op het HD kanaal. Maar ze zullen wel dinsdag uitzondering erop maken. We zullen zien Edit: Z zenden het gewoon in HD uit, namelijk is de uitzending gewoon op ned 1 sd en HD Zie programma gids http://www.nederland1.nl/gids/2008/06/17 Franrijk - italia komt op ned 3 gewoon in sd.
Alfons Verbiest Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Origineel bericht van: Elwin van Gestel Dat zou dan betekenen dat Nederland-Roemenië niet in HD wordt uitgezonden, omdat het op Nederland 3 komt... Elwin, Zoals ik al voor jouw bericht schreef, komt volgens mijn (VPRO) gids Nederland - Roemenie op Nederland 1. Frankrijk - Italie komt dinsdag op Nederland 3. En als je op NOS Teletekst pagina 207 kijkt, zie je dat ook staan. Alfons
Gast sattaz Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Origineel bericht van: Soulman Origineel bericht van: Alfons Verbiest ben benieuwd welke wedstrijd(en) ze in HD uitzenden..... Bron: VPRO Gids. Zondag: Zwitserland - Portugal Maandag: Oostenrijk - Duitsland Dinsdag: Nederland - Roemenie Woensdag: Rusland - Zweden Alfons Vandaag, zondag, wordt volgens Teletekst pagina 201 de wedstrijd Turkije - Tsjechië op Nederland 1 (en dus in HD) uitgezonden. Lijkt me ook logischer dan de wedstrijd Zwitserland - Portugal in HD uit te zenden. Die wedstrijd is niet meer van belang voor kwalificatie voor de kwartfinale. Met vriendelijke groeten sattaz
Alfons Verbiest Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Dat ben ik helemaal met je eens. Ik was toch al van plan om te kijken naar Turkije tegen Tsjechie. Dan kan dat nu ook in HD. Alfons
Elwin Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Inderdaad, je reageert op de eerste poster, die vraagt welke wedstrijden in HD zijn.
leo1949 Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Origineel bericht van: Elwin van Gestel Dat zou dan betekenen dat Nederland-Roemenië niet in HD wordt uitgezonden, omdat het op Nederland 3 komt... Nederlands elftal is dinsdag op nld 1 Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gerard 76 Geplaatst: 16 juni 2008 Geplaatst: 16 juni 2008 anders misschien op eurosport hd op de hotbird.
Alfons Verbiest Geplaatst: 16 juni 2008 Geplaatst: 16 juni 2008 ALS die nog steeds hetzelfde uitzenden als de SD versie van Eurosport en ALS je die nog kan ontvangen (is gecodeerd), dan kun je Nederland tegen Roemenie pas op zaterdag de 21e vanaf 18.15 uur zien. Zij zenden de EK niet rechtstreeks uit. Alfons
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen