Braintje Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 Ik beschik nu over de Topfield 7710HSCI. Goed toestel, beter dan men voorgaande de Philips HD ontvanger maar ik vind iets vreemd. Hoe komt het als ik ENKEL naar de HD kanalen wil kijken dat ik dikwijls even de smartcard eruit moet halen en er opnieuw moet induwen, zodat ik dan pas de HD kan ontvangen? Als ik dat niet doe dan krijg ik altijd de melding: geen of gecodeerde uitzending. Is dat opnieuw een probleem met mijn ontvanger of weer iets stoms? De ontvanger beschikt wel over de laatste nieuwe software en de CI-module is eentje van TVVL.
RUF Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 Probleem zou in de cam kunnen zitten. Heb ook een hoop fouten gehad met een 7700hdpvr tot ik de cam wisselde. Het lijkt erop dat de Topfields de TVV cam niet echt in hun moederbord dragen.
Braintje Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Geplaatst: 14 juni 2008 Ahzo. En welke cam wordt dan aangeraden voor mijn type toestel voor Tv Vl? En wat is hier ongeveer de kostprijs van? Is het dan enkel de CAM in de ontvanger steken, smartkaartje erin en kijken of moet er iets aan de instellingen gebeuren?
boarder Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Voor de cam van TVV bestaat recentere software die je via de satelliet kan inladen. Eventjes zoeken op dit forum,...ik weet het niet zo dadelijk staan. Succes
Braintje Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Geplaatst: 15 juni 2008 Ik heb alles netjes gedaan via die update en het probleem is niet opgelost. Nog altijd eventjes CImodule met de kaart effe eruit en dan opnieuw erin en we hebben beeld op de HD. Zou een andere CImodule beter zijn? Zo ja, welk merk? EN is dat een soort plug and play?
aquasat Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 De TV Vlaanderen cam werkt niet goed met de HD kanalen. En niet enkel in deze ontvanger maar in zeer veel CI ontvangers. Alle sd kanalen zijn geen probleem.
juleke21 Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 kijk eens naar dragon,ik kijk met dragon 3.66 met tvv kaartje en updates ontvangt hij ook
satmenneke Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 Aston dual met 2.18 firmware of POWERcam werken uitstekend!! met de Topfield 7700 series
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen