Gast angelico1966 Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 hallo ik heb gister mijn draaibare schotel[90 cm]verplaatst van de schoorsteen naar mijn dak[tegelvoet]. het dak ligt lager by the way. nu heb ik hem op de sirius uitgericht maar een klein probleempje. uhm ik heb hispasat tot astra 28 oost. hispasat is byzonder sterk,maar astra 2 is niet zo denderend. hij is net goed,maar het kwaliteit balkje is zo goed als 0. maar de schotel kan niet verder draaien[ingestelde limit?]. normaal toen hij op zijn oude positie stond[schotel]had ik na de de astra 2 altijd een paar clicks over. dus met iets slecht weer zal ik dat gaan merken. en heel vreemd kan ik de astra 3 niet vinden. astra 1 is sterk. ohik heb zo,n staaf motor[aquator geloof ik]met een vbox 2 kastje om te sturen. wie heeft raad.
cookie monster Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Niet goed afgeregeld zo op het eerste zicht te lezen ?? C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
rommelaar Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Angelico je kan bij de paats waar de actuator op de standaard vast zit de beugel los maken en de hele actuator iets in of uit schuiven.Hij zal dan iets verder komen zodat je de Astra wel kunt ontvangen.Kijk eerst even of je bij de hispasat wat ruimte over hebt.Die kan je dan door de actuator te verschuiven benutten voor de andere kant. succes Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Gast angelico1966 Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 hhmm maar waarom vind ik die astra 3 niet? zou de schotel niet niet goed op zijn baan staan? kan ik die vbox 2 zijn limit niet aanpassen?
cookie monster Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Krijg je Sirius 5°oost binnen ?? (is +/- de 0 satelliet ivm draaibaar in de Benelux) Maak eventueel een snapshot van de signaalmeter van uw ontvanger wanneer die op de sirius staat C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
columbo Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 hy ik heb ook een actuator doch zonder V box,ik heb een aston box,deze werkt via de rotor instellingen van de sat reciever D box 7020,werkt prima,een nadeel is bij verniewen van de sofware zijn alle opgeslagen posietties weg,ik heb maar een beperk zicht met mijn schotel ca 2graad W tm ca 30G oost.staat ook op een voet.Geen afst.bed.nodig.limit word door actuator bepaald.groetjes.
Gast angelico1966 Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 ik vind het vreemd dat zodra hij bij de astra 2 komt hij niet meer verder kan draaien. de andere kant kan een stuk verder,stuk voor hispa dan raakt hij het dak. dus ik moet het setje verplaatsen. ik kijk even dan hoe hij het dan doet. de sirius heb ik heel sterk......2e lijn kwaliteit slaat ook aardig uit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen