joker55 Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Ik ga maandag met vakantie naar Oostenrijk, maar toch wil ik graag voetbal kijken. Ik neem een TV mee, en mijn KPN-digitenne (samsung) mee. Ik vind op diverse sites wel info dat Oostenrijk uitzendt in digitale vorm, maar heeft het zin om de samsung mee te nemen? zijn de uitzendingen FTA? Anders ben ik aangewezen op een klein antenne, en op de ouderwetse manier, dus analoog. HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
EdjeKroketje Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Hier kan je nog wel wat vinden over Oostenrijk.
joker55 Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Geplaatst: 15 juni 2008 Heee, dank je wel, deze site is duidelijk dat het ongecodeerd is. Dus de samsung gaat mee, en we kunnen voetballen bekijken!! (de halve camping zal er wel bij gaan zitten, maar ja...) m v g HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
Wwizard Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Hoi, ja, op ORF 1 kun je voetbal kijken. Vlak bij de grens richting Duitsland heb je ook en kans op de Duitse zenders ARD of ZDF met voetbal. vanaf augustus is er op ATV+ zaterdags een spel Duitse Bundesliga. groetjes WWizard
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen