Jan Ambers Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Ben hier zojuist druk bezig met een Update search voor mijn Windows-XP-SP2.... In een WinUpdate directory krijg ik een hoop *.exe files binnen... Vb: IE7-update: windowsxp-x86-nld_bdcc559ec48e9b3428c24e63768ad63db12668de.exe en zo gaat dat maar door, zoek maar uit vaarvoor die dienen... Je wil dan IE7 updaten, want "je moet toch mee met je tijd?", en dan begint de HDD te rommelen en na een tijdje mag je rebooten... Je start up en waarachtig niet verwacht van µsoft, maar ie start wonder boven wonder foutloos op met IE7... Maar met het uitzicht op de stopzetting van de XP ondersteuning eerstdaags: - wat heeft ie geladen? - wat als je een crash het en opnieuw IE7 moet installeren en er is geen downloadside meer van XP van µsoft??? Idem voor andere updates. Kunnen die files die de PC voor de update nodig heeft niet één vr één binnengehaald worden in een aparte dir en op CD gezet worden voor slechtere tijden???
WPW Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Het antwoord gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Jan Ambers Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Geplaatst: 15 juni 2008 Ja klopt, maar daarnà? Je krijgt in een WinUpd dir alle files vr de updat... Ik nam de IE-7 update 14Mb als eerste... Ik dacht dat mijn PC bleef hangen... ik moest eerst de firewalls en AV afschakelen, en dan bleef ie laden en plots gebeurde het, ie was klaargekomen... Mij intresseert de Mostaard welke ie bij Uncle Bill heeft gehaald op mijn HD te zetten om in geval van latere nood, die te kunnen op CD zetten, zonder internet access... die files welke ie zelf zocht wil ik ook ebbe!
WPW Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Die kan je hiero http://www.microsoft.com/technet/security/current.aspx vinde. Tis wel effe zoeken maar alles staat er. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast wanderer Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Ik dacht dat er voor XP inmiddels SP3 voorbijgekomen was, als je dus nu SP2 gaat updaten dan kan het niet anders of je krijgt een heleboel data binnen (SP3 en de updates die daarna gekomen zijn), of mis ik iets in de topicstarter zijn verhaal?
mapi Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 Heb net maar ook eens geupdate..... Heb meteen de grootste spijt... mijn laptop start niet op.... start tot aan het asus logo en dan weer opnieuw het asus logo en dan weer opnieuw.... etc etc etc.. Ben nu met een live linux cd alles aan het backuppen.... Kan ik een recovery dvd erin stoppen en mijn bestandenb blijven dan bestaan ? Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Ome Merde Geplaatst: 10 juli 2008 Geplaatst: 10 juli 2008 een biosupdate doet vaak wonderen. daar heb je windows niet voor nodig merDe deze ruimte is te huur
mapi Geplaatst: 10 juli 2008 Geplaatst: 10 juli 2008 Die bios update had ik net een week geleden gedaan. No problemo... Nu had ik al enkele probleempjes met vista en wilde tzt toch weer opnieuw beginnen. Ik dacht, laten we maar eens updaten....wie weet.... Maar ik was zo slim om voorheen even alles te back uppen...... Dat scheelt weer een hoop gejank . Ben nu bijna 24 later verder en begin eindelijk weer beeld te krijgen.... Had diverse DVD's gebruikt echter allen stopten na verloop van tijd. Terwijl welke linux distru direct goed ging... Alleen de recovery DVD deed een windows beeld toveren dat ik nu weer heb.... nu nog de software terugplaatsen en ik kan weer sat4all lezen... , kreeg al afkickverschijnselen Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen