Ga naar inhoud


bericht Unetwork


Gast meneergijs

Aanbevolen berichten

Gast meneergijs

Stond hier niet ergens een bericht van unetwork over de NOS??

Volgens mij kreeg hij niet de reacties die hij had verwacht,kun je dan zelf na een paar dagen het hele bericht verwijderen inc reacties of word zoiets op verzoek gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: meneergijs
Stond hier niet ergens een bericht van unetwork over de NOS??
Volgens mij kreeg hij niet de reacties die hij had verwacht,kun je dan zelf na een paar dagen het hele bericht verwijderen inc reacties of word zoiets op verzoek gedaan?


@meneergijs,

Ja, nu je het schrijft, inderdaad is dat topic opeens weg.

Het ging over de jokkebrokkers van de NOS.
De tenaamstelling van Journaal24 zou niet kloppen.
Dit omdat er op zaterdag en zondag geen nieuwe edities van dat journaal verschijnen.

Zover ik kan nagaan hebben er geen opzienbarende dingen in gestaan
die mijns inziens tot een verwijdering zouden nopen.

Van zelf verwijderen kan denk ik geen sprake zijn.
Na 30 minuten kun je je postings toch niet meer veranderen?!


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sattaz

Van zelf verwijderen kan denk ik geen sprake zijn.

Na 30 minuten kun je je postings toch niet meer veranderen?!

 

Sat4all-underground!!!!

 

chello heeft ook zoiets

 

anoniem.gif

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Nee..ik heb dat bericht verwijderd...er kwamen mededelingen via email..moderatorenwaarschuwingen waaronder ook de starter van het topic..Unetwork (Peter) vroeg om in te grijpen. Het liep helemaal fout en daarom heb ik het bericht verwijderd..Dat is niet Sat4all typisch..soms moet je als scheidschrechter een beslissng nemen en die nam ik vannochtend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog wel een screenschot van de laatste postings,

daar ik geen enkel bericht over het plaatsen van screenshots van verwijderde items kan vinden welke tegen de regels is.

plaats ik mijn screenshot dan maar hieronder.

Zou het toch tegen de boardregels zijn, gaarne dan publiekelijk welke. De bijlage mag dan vanzelfsprekend verwijderd worden.

 

bijlage verwijderd

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

De laatste meldingen en reakties sloegen om in een enorme ruzie..en daarom heb ik alles verwijderd. Respekteer toch ook eens een moderatoren-beslissing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik respekteer iedereen welke respect verdient.

Daarom heb ik de bijlage verwijderd.

Helaas is het nu al de 2de keer dat er dus zo, een topic zo verdwijnt. Daarom had ik ook een screenschot gemaak.

 

maar om nu te zeggen een enorme ruzie, daarvoor heb je 2 partijen nodig, ik gebruikte alleen een paar feiten welke unetwork liever niet gebruik zag worden.

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast meneergijs

Ik was dit topic aan het volgen en dat was dus ook hetgene dat mij opviel dat deheer Unetwork slecht tegen feitjes kan.Blaast hoog van de toren maar kan slecht tegen een kritiek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Nee..ik heb dat bericht verwijderd...er kwamen mededelingen via email..moderatorenwaarschuwingen waaronder ook de starter van het topic..Unetwork (Peter) vroeg om in te grijpen. Het liep helemaal fout en daarom heb ik het bericht verwijderd..Dat is niet Sat4all typisch..soms moet je als scheidschrechter een beslissng nemen en die nam ik vannochtend.

Ik, en ik denk ook anderen, zouden het wel prettig vinden als het zou gaan zoals op veel andere fora: het betreffende topic dicht zodat ruzie en sfeerverzieken kan stoppen, maar iedereen nog wel kan zien wat er gebeurd is.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
De laatste meldingen en reakties sloegen om in een enorme ruzie..en daarom heb ik alles verwijderd. Respekteer toch ook eens een moderatoren-beslissing.


Daar bestaat toch het slotje voor?
Wordt genoeg gebruikt, dus waarom nu niet??
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Daar bestaat toch het slotje voor?

 

Had ik inderdaad ook kunnen doen. Maar de topicstarter vroeg mij in een email om het geheel weg te halen en dat heb ik dan maar gedaan.

Onze leden hebben wel geen copyright..maar in dit geval leek het me beter het te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hum!

Dat zal lekker worden!

Iemand, lid of moderator komt met een domme uitspraak of gebruikt foute argumenten in een dicussie, neem ik de moeite om e.e.a. aan de hand van brilliante feitenkennis en prachtig taalgebruik aan de kaak te stellen, gaat er een mailtje naar een moderator en foetsjie, al m'n inspanning in de digitale prullenbak.

Dat kan toch nooit de bedoeling zijn??

Even voor de goede begripsvorming, ik was geen deelnemer aan deze discussie, maar ik vind gewoon principieel dat dit NIET moet kunnen.

 

Er zijn in het recente verleden van Sat4all al te veel topics door "een foutje in de boardsoftware" spontaan en miraculeus verdwenen! :-)

Eentje daarvan ging over jou meen ik, dus eigenlijk zou je toch echt beter moeten weten! :-)

Niet meer doen dus? :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...