Ga naar inhoud


bericht Unetwork


Gast meneergijs

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: meneergijs
Ik was dit topic aan het volgen en dat was dus ook hetgene dat mij opviel dat deheer Unetwork slecht tegen feitjes kan.Blaast hoog van de toren maar kan slecht tegen een kritiek.


Meneer grijs volgens mij ben je nu wel erg aan het door draven.
ten eerste heb ik een topic gestart over de NOS waar ik buiten mijn andere werkzaamheden ook wel eens een freelance bijdrage van krijg, een persoonlijke mening achtergelaten.
Hier werd goed op gereageerd door anderen die uiteraard wel een andere mening hadden maar dat mag toch?

Als jij me daar gaat lanceren als leugenaar zoals je deed ga ik vragen of er een moderator is die kan ingrijpen. Immers zo gaan we niet met elkaar om en ook niet op sat4all


Het ging er alleen om dat ik 37 jaar buiten Nederland mijn brood verdien maar toch nog een deel van mijn Nederlands inkomen als freelance journalist in Nederland belasting betaalde.
Ook ging het erom dat tijden het weekend er bijna geen nieuws op de dag word uitgezonden en dat dan journaal 24 eigenlijk een "vorige" dag herhaling zender is.


Ik heb tevens niet aan Fred gevraagd om dit topic te verwijderen.

Maar ik zie dat dit hoog zit en je gewoon een doordraver bent...ik zou me meer druk maken om andere zaken zoals of Nederland de finale kan halen.



Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Om de rust een beetje te bewaren zal ik op dit topic een slotje gooien.

Inderdaad had het andere topic alleen gesloten moeten worden en niet verwijderd, maar dat is nou eenmaal gebeurt.

Miscommunicatie heet dat.....

 

Kan gebeuren....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...