Gast decodertje Geplaatst: 16 juni 2008 Geplaatst: 16 juni 2008 mooi liedje. leuke melodie. lekker nummer. kun je hem hier niet als mp3 neer zetten? heb je er nog meer. grtz
D.Quijote Geplaatst: 16 juni 2008 Geplaatst: 16 juni 2008 Hé Peter als je nu eens iets maakt voor het eurovisie songfestival van 2009 ( tekst en muziek ) met een vleugje Balkan erin, weet ik zeker dat Nederland wint. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Unetwork Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Geplaatst: 16 juni 2008 Mensen wat een mooie complimenten voel me zo trots als een pauw.. Angela is geboren en getogen in Nederland en komt hier zo af en toe wonen werken. Is heel gezellig met haar en we zijn geen typische vader en dochter maar meer als goede vrienden. Angela en ik hebben ook samen al heel wat geschreven en gek genoeg hebben we een smaak die elkaar niet veel ontloopt. Ze speelt buiten gitaar ook drums. Helaas dat wanneer ze hier was mijn hardware 16:9 camrecorder defect was en deze met mijn reserve cam moeten opnemen. Dus alles in 4:3 gedaan, kan wel met een crop werken om de video te importeren naar 16:9 maar dan verlies ik teveel resolutie.. Ja het song festival zou wel wat zijn omdat helaas de Balkan en andere Oost Europese landen teveel door hun tele-voting alles beïnvloeden. Wellicht zou Angela niet zo'n slechte keuze zijn met een goed en verfrissende song. Maar nogmaals, heel leuk om zoveel positieve reacties te mogen ontvangen... Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
cookie monster Geplaatst: 16 juni 2008 Geplaatst: 16 juni 2008 Inderdaad , leuke stem om naar te luisteren He , vooral op het laatst hoor je een kort delay-effect op de stem , ook bij de rest , of ben ik ernaast ?? Het melodietje blijft hangen in mijn hoofd !! Een nummer dat het waard is om uit te brengen Ik vind dat het nummer ook een beetje doet denken aan: http://nl.youtube.com/watch?v=ex2E4vyGem0 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Unetwork Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Geplaatst: 16 juni 2008 die delay hoor ik niet hoor..wellicht youtube compressie Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
cookie monster Geplaatst: 16 juni 2008 Geplaatst: 16 juni 2008 Het viel mij direkt op , daarom C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
minplus Geplaatst: 17 juni 2008 Geplaatst: 17 juni 2008 Zou niets worden op het songfestival. Is het te goed voor. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Unetwork Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Geplaatst: 17 juni 2008 Origineel bericht van: minplus Zou niets worden op het songfestival. Is het te goed voor. merci en ja het blijft een probleem met eurosong. Voor 70% is het de groep tussen de 13 en 17 jaar die per sms stemmen Ik had trouwens een verkeerde versie op Youtube gezet en heb nu de juiste versie gevonden: Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Ronsworld Geplaatst: 17 juni 2008 Geplaatst: 17 juni 2008 Origineel bericht van: Unetwork Voor 70% is het de groep tussen de 13 en 17 jaar die per sms stemmen Offtopic: Ik denk niet dat deze groep naar dat stukje burgelijke ongehoorzaamheid kijkt.... Ontopic: Het ligt wel erg lekker in het gehoor HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Satbakker Geplaatst: 17 juni 2008 Geplaatst: 17 juni 2008 Verrassend goed zeg, lekkere melodie, lekkere ritme en een lekkere sfeer hangt er in dit nummer Doet me een beetje denken aan Natalie Inbruglia. Lijkt me dat dit wel ontdekt zou mogen worden door de platen bazen. GA ZO DOOR !!! - GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox - Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V - Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB - Satfinder Promax
rvs4all Geplaatst: 17 juni 2008 Geplaatst: 17 juni 2008 Valt op dat als je "watch in high quality" aanklikt, het geluid wel synchroon loopt met het beeld (of is dat alleen bij mij?). Verder goed nummer, blijft ook wel een beetje hangen. Gisteren al een keer dit nummer gedraaid: vandaag was een of ander nummer op 3FM, leek ergens op maar wist zo niet waarop...nu wel. Weet nu alleen niet meer welk nummer dat op de radio geweest is. Verder nog de vraag: wat is nu de "house of leaves"? Je eigen huis? Zou wellicht "part 2: fire in the house of leaves" verklaren ? Of is dit te ver gezocht? Overigens merkt WPW hier al op "mooie dochters=lelijke ouders?" (Pagina 7)
Unetwork Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Geplaatst: 17 juni 2008 Origineel bericht van: rvs4all Valt op dat als je "watch in high quality" aanklikt, het geluid wel synchroon loopt met het beeld (of is dat alleen bij mij?). Verder goed nummer, blijft ook wel een beetje hangen. Gisteren al een keer dit nummer gedraaid: vandaag was een of ander nummer op 3FM, leek ergens op maar wist zo niet waarop...nu wel. Weet nu alleen niet meer welk nummer dat op de radio geweest is. Verder nog de vraag: wat is nu de "house of leaves"? Je eigen huis? Zou wellicht "part 2: fire in the house of leaves" verklaren ? Of is dit te ver gezocht? Overigens merkt WPW hier al op "mooie dochters=lelijke ouders?" (Pagina 7) Hahaha goed opgemerkt maar fire in the house ging ergens anders over. Het nummer is geïnspireerd op het gelijknamige boek: House of Leaves. De pagina's die open staan tussen de spot is het boek en het einde van de spot is voor een aantal seconden de voorkant in beeld. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
lock Geplaatst: 18 juni 2008 Geplaatst: 18 juni 2008 Leuk om via youTube nu ook je andere producties te kunnen zien; zelf breng je het er ook niet zo slecht vanaf als artiest. En ik kan het weten want ook ik figureer ergens in een filmpje op YouTube "That's another fine mess you've got me into"
JosFop4Sat Geplaatst: 18 juni 2008 Geplaatst: 18 juni 2008 Origineel bericht van: lock Leuk om via youTube nu ook je andere producties te kunnen zien; Heeft ie nog meer mooie dochters dan? You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Unetwork Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Geplaatst: 18 juni 2008 Ja meer mooie dochters die allen gelukkig maar een lelijke pappa hebben Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen