Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb nu het access tot het web van svchost verboden, en toch om de haverklap de popup...

Kan ik svchost niet uitschakelen, want ie gaat toch niet op het web, is dus zinloos van die te laten aanstaan en steeds die stomme popups te hebben...

Geplaatst:

Ik gebruik IE-7 en Opera-9.25

Maar de pop-ups zijn van de progs die geen toegang krijgen tot het web, die komen bovenop het lopendeprogramma...

Zo was ik onlang aan het opnemen en steeds geregeld de gong van Windows bij een pop-up in de weergave te horen van de opgenomen song... grrrrr

Nu is het audio bij een pop-up al afgeschakeld, maar die pop-ups blijven storend, daarom wil ik die weg!

Zo spant SVCHOST.EXE de kroon ik proberen op net te geraken, en dat zou ik willen uitschakelen ergens in registry of zo???

Geplaatst:

Ik heb het verkeerd begrepen. Misschien kun je hier de oplossing vinden. Even bij google svchost exe popups ingeven. Dan kom je op een forum daar staat het een en ander te lezen. Misschien dat je daar je voordeel mee kan doen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Jan Ambers
Maar de pop-ups zijn van de progs die geen toegang krijgen tot het web, die komen bovenop het lopendeprogramma...

ik denk dat het de firewall is die deze popups aanmaakt, om aan te geven dat die programma's internet access vragen. Dus als je geen popups wenst even kijken naar je firewall instellingen om te zien of je die popups kan uitschakelen.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

svchost is een belangrijke systeem service die je niet moet uitzetten. Er is geen enkele reden om daaraan te knoeien. Je moet je firewall configureren.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen