Ga naar inhoud

inzetten jtag in sansung 9500 met 505loader version

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Heb pas een Samsung9500 gekocht via marktplaats de eigenaar zei dat er loader version 501 in zat dus gekocht

en thuisgestuurd gekregen bleek dat er toch 505 in zit(en de verkoper gaf niet meer thuis)

nou is mijn vraag is er hier iemand die voor mij deze kan/wil omzetten met jtag zodat de emu erin kan uiteraard tegen vergoeding

ik hoor het graag

Piet

• 3 weken later...

Geplaatst:

Wil of kan niemand me dan hiermee van dienst zijn ?????

Piet

Geplaatst:

Het plaatje van het mobo heb ik een tijd geleden al gezien, heb je de lijm op de Jtag connection plaats al er af, zo ja wil 'iemand'je misschien helpen.

Je Sammy heeft bijna geen waarde meer als je daaraan gaat krabben doet hij het misschien nooit meer.

post-5163-1318259819,0564_thumb.jpg

Geplaatst:
Origineel bericht van: aart44
Het plaatje van het mobo heb ik een tijd geleden al gezien, heb je de lijm op de Jtag connection plaats al er af, zo ja wil 'iemand'je misschien helpen.

Je Sammy heeft bijna geen waarde meer als je daaraan gaat krabben doet hij het misschien nooit meer.

Waarom lijm eraf krabben.
Ik deed het vroeger altijd op de weerstand net erboven een pinnetje/ jtag kabel op solderen.

Let wel op dat je een "oude" type samsung 9500 hebt, De nieuwere met nieuwe moederbord kan je niet naar bootloader 501 flashen

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

Geplaatst:
Origineel bericht van: LINKEY

Ik deed het vroeger altijd op de weerstand net erboven een pinnetje/ jtag kabel op solderen.

Het lijkt me dat hij dan zo iemand zoekt die even een andere bootloader er in kan zetten.
Dus wat let je?? laugh
Geplaatst:
Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: LINKEY

Het lijkt me dat hij dan zo iemand zoekt die even een andere bootloader er in kan zetten.
Dus wat let je?? laugh

Laptop dus geen lpt poort.

Bijlage bestanden wat je nodig hebt.
Gebruik een simpele JTAG LPT poort weerstand en meteen op board solderen.

post-37638-1318259819,3409_thumb.jpg

JKeys2.9.11.zip

Samsung_DSr9500_501-boot.zip

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen