Gast plopje Geplaatst: 16 juni 2008 Geplaatst: 16 juni 2008 Hallo Heb pas een Samsung9500 gekocht via marktplaats de eigenaar zei dat er loader version 501 in zat dus gekocht en thuisgestuurd gekregen bleek dat er toch 505 in zit(en de verkoper gaf niet meer thuis) nou is mijn vraag is er hier iemand die voor mij deze kan/wil omzetten met jtag zodat de emu erin kan uiteraard tegen vergoeding ik hoor het graag Piet
Gast plopje Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Wil of kan niemand me dan hiermee van dienst zijn ????? Piet
Gast aart44 Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Het plaatje van het mobo heb ik een tijd geleden al gezien, heb je de lijm op de Jtag connection plaats al er af, zo ja wil 'iemand'je misschien helpen. Je Sammy heeft bijna geen waarde meer als je daaraan gaat krabben doet hij het misschien nooit meer.
LINKEY Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Origineel bericht van: aart44 Het plaatje van het mobo heb ik een tijd geleden al gezien, heb je de lijm op de Jtag connection plaats al er af, zo ja wil 'iemand'je misschien helpen. Je Sammy heeft bijna geen waarde meer als je daaraan gaat krabben doet hij het misschien nooit meer. Waarom lijm eraf krabben. Ik deed het vroeger altijd op de weerstand net erboven een pinnetje/ jtag kabel op solderen. Let wel op dat je een "oude" type samsung 9500 hebt, De nieuwere met nieuwe moederbord kan je niet naar bootloader 501 flashen Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
Gast aart44 Geplaatst: 5 juli 2008 Geplaatst: 5 juli 2008 Origineel bericht van: LINKEY Waarom lijm eraf krabben. Ik deed het vroeger altijd op de weerstand net erboven een pinnetje/ jtag kabel op solderen. Het lijkt me dat hij dan zo iemand zoekt die even een andere bootloader er in kan zetten. Dus wat let je??
LINKEY Geplaatst: 5 juli 2008 Geplaatst: 5 juli 2008 Origineel bericht van: aart44 Origineel bericht van: LINKEY Waarom lijm eraf krabben. Ik deed het vroeger altijd op de weerstand net erboven een pinnetje/ jtag kabel op solderen. Het lijkt me dat hij dan zo iemand zoekt die even een andere bootloader er in kan zetten. Dus wat let je?? Laptop dus geen lpt poort. Bijlage bestanden wat je nodig hebt. Gebruik een simpele JTAG LPT poort weerstand en meteen op board solderen. JKeys2.9.11.zip Samsung_DSr9500_501-boot.zip Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen