Ga naar inhoud


Mail aan CanalDigitaal.


Dukdalf

Aanbevolen berichten

Ik heb de laatste tijd wat problemen gehad met CD kaarten.

Via mail geprobeerd wat antwoorden te krijgen.

De reacties konden echter rechtstreeks in de prullebak.

 

Zo wilde ik enige weken geleden een SECA kaart heractiveren via Internet, maar dit lukte na meerdere keren heractiveren niet.

Gebeld, en nadat een callgirl er eens voor ging zitten en het even met een techneut moest bespreken, en het signaal nogmaals werd geactiveerd, deed hij het wel.

Krijg ik een dag later een mail dat ik in het vervolg ook via de telefoon en internet kan heractiveren!!!!!!

Dit om mij kosten van de telefonische helpdesk te besparen!!!!

 

Vorige week wilde ik voor de vakantie mijn Irdeto kaart heractiveren voor in de caravan.

Op deze kaart staan alleen Ned1/2/3, wat mij bekend was.

Kaart activatie lukt maar niet.

Weer gebeld, ditmaal een callboy aan de lijn.

Als kaart activatie niet lukt dan helaas pindakaas.

Irdeto wordt niet meer ondersteund.

Ik kan u verder met Irdeto niet meer helpen, want dit wordt niets meer, was zijn antwoordt.

Ik geloof er nog steeds niets van dat de kaart zomaar defect raakt.

Ik krijg eerder het idee dat het bewust is stilgelegd,

 

Toch maar een mailtje naar CD gestuurd over mijn ergernis hierover.

Krijg ik een reactie per mail terug dat alleen Ned.1/2/3 op de Irdeto kaart zitten, en als ik SBS of RTL wil ontvangen ik het pakket moet uitbreiden, want anders krijg ik geen beeld.

 

Wat een kul antwoordt.

Volgens mij lezen ze de mailtjes niet eens goed.

Er wordt zomaar wat terug gemaild, en reageren op hun mail is niet mogelijk.

En dat heet "service" bieden via mail.

W.Holtman

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Is het niet zo, dat Ned 1,2,3 ftv zijn, en dat de verlopen irdeto kaart daarvoor niet meer geactiveerd hoeft te worden?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Dit WE lag mijn hele Irdeto kaart er uit. Zondag geprobeerd te heraktiveren via de website en het lukte niet. Vandaag zonder probleem van de eerste keer prijs. Dit is me al eerder overkomen. blijkbaar gaat de heraktivatie in het WE niet via de website.

 

Graafje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999

Als jullie de ontvanger aan het begin van de maand eens aan laten zouden laten staan op een Nederlandse zender, zal het vast wel beter gaan.

En dat CDS je attent maakt op de mogelijkheid van activering via telefoon of internet is toch niks mis?

Maar bij sonmmige mensen is het nooit goed of het deugt niet! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu zal ik zelf wel bepalen wanneer ik mijn ontvanger aan of af zet. Bovendien staat mijn ontvanger altijd in stand by stand. Ik klaag ook niet dat ik moet heraktiveren maar stel gewoon vast dat dit in het WE niet lukt via de website. Dat is toch vreemd te noemen, niet.

Graafje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: Graafje
Nu zal ik zelf wel bepalen wanneer ik mijn ontvanger aan of af zet. Bovendien staat mijn ontvanger altijd in stand by stand.

Dat snap ik ook wel, maar als je een maandelijkse kaartupdate wil ontvangen, zal je 'm toch echt aan het begin van de maand aan moeten laten staan en niet op stand-by en ook niet op RTL4 of een andere zender van die transponder.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het toch niet laten hier even op te reageren. Ik moet thomas999 volledig gelijk geven, zo'n grote moeite is het toch niet om je ontvanger eens per maand een aantal dagen gewoon aan te laten. Het updateprincipe van de smartcards werkt zo al jaren en dit komt echt niet zomaar uit de lucht vallen. Ik heb nu bijna 2 jaar een CDS abbo en heb nog geen update gemist. Ook is het al jaren bekend dat IRDETO in een uitfaseringstraject zit.

 

Daarnaast denk ik dat de wijze waarop je je boodschap verkondigt in je mailtjes nogal wat haren rechtop doet staan bij degene welke deze moeten lezen c.q. beantwoorden. Ik ben altijd wat meer voor de subtiele aanpak en heb altijd ondervonden dat dit vaker tot een resultaat leidt dan zwartmakerij.

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij gaat/ging het de topictarter niet om het feit of, hoe en wanneer zijn kaart kon worden geupdate. In zijn eerste melding schreef hij over het niveau van de service van Canaal Digitaal. Het is een probleem dat ook ik zelf heb ondervonden; je krijgt altijd antwoord op je mail, maar zelden een rechtstreeks en goed antwoord op je vraag.

 

Zo stelde ik enkele weken geleden de vraag wanneer Brava HDTV ook een dolby digitaal geluidssignaal zou krijgen - krijg ik als antwoord op welke sateliet ik deze zender kan ontvangen. Zo zijn er wel meer antwoorden van Canaal Digitaal die niet afdoende zijn.

 

Dat je, door je receiver eens per maand een tijdje aan te laten staan (of hoe die cyclus ook mag lopen voor Irdeto), staat los van het feit dat in het WE het niet mogelijk is je kaart via internet te heractiveren, of het feit dat een 'callboy' zegt er niets mee te kunnen en dus maar stopt met het gesprek.

Dat is van de zotte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jacksparrow


Daarnaast denk ik dat de wijze waarop je je boodschap verkondigt in je mailtjes nogal wat haren rechtop doet staan bij degene welke deze moeten lezen c.q. beantwoorden. Ik ben altijd wat meer voor de subtiele aanpak en heb altijd ondervonden dat dit vaker tot een resultaat leidt dan zwartmakerij.


De mail zelf is hier niet geplaatst door topic starter.
Oordelen over de inhoud hiervan lijkt mij dus op z'n minst wat voorbarig. whistle

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast radio_man_new

Vanwege dagelijks opnemen staat m'n box altijd aan: nooit problemen.

En per internet reactiveren is al heel lang mogelijk.

Ik vind de service bij CD de laatste tijd sterk verbeterd, en als je belt zijn ze ook vriendelijker en beer terzake kundig dan vroeger.

Duur is het allemaal wel natuurlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: view
@thomas999,
volgens mij alleen bij een seca kaart, ik dacht dat de irdeto kaart een andere update cyclus heeft.

Dat zou kunnen hoor. Ik weet niet of die Irdeto updates ook aan het begin van de maand zijn.
Maar toen ik nog een Irdeto ontvanger gebruikte, moest ik 'm ook regelmatig aan hebben staan, hoewel de update met met die heel oude Pace 500 ook binnenkwam als je 'm stand-by had staan. Maar die gebruikte dan ook maar liefst 35 watt in stand-by, je kon de verwarming wel wat lager zetten met dat ding. ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...