Ga naar inhoud


Mail aan CanalDigitaal.


Dukdalf

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: thomas999
Als jullie de ontvanger aan het begin van de maand eens aan laten zouden laten staan op een Nederlandse zender, zal het vast wel beter gaan.


Mijn tuner gaat elke avond uit en krijg gewoon updates hoor.
Updates komen 2 x per uur langs, dus met een normaal tv kijk patroon is er niks aan de hand.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

De thread starter heeft zich niet meer gemeld.

 

Blijft volgens mij het feit, dat een irdeto kaart waar geen abo meer op zit nog altijd zonder update pulsen als ftv kaart voor Ned 123 moet werken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
De thread starter heeft zich niet meer gemeld.


Dat gedrag wordt steeds meer schering en inslag hier, met name met PM berichten.
Erg irritant.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gelukkig niet altijd, er zijn ook genoeg mensen, die zich terugmelden met de afloop van hun probleem.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met gemengde gevoelens de reacties op mijn opmerking over de service via mail van CD gelezen.

Natuurlijk zit er altijd wel weer iemand bij die denkt dat je zoiets schrijft om CD af te zeiken, maar dat is absoluut niet mijn bedoeling.

Ik wilde mijn frustratie hierover eens kwijt, en wilde alleen weten of er door anderen net zo over de CD reacties wordt gedacht als dat ik doe.

 

Alleen Ronald Gebhardt heeft het begrepen.

Hij heeft mijn uitleg goed gelezen, en zelf ook ervaren.

Het is naar mijn menig noch steeds zo dat je je ongenoegen mag uitspreken over diensten waarvoor je betaalt.

 

Zo zit een kennis van mij op dit moment opeens met een Strong ontvanger die door CD ooit als gecertificeerd werd gekocht.

Hij schrijft een mailtje naar CD en vraagt om uitleg.

Ik ga hier niet in detail weergeven wat voor een stompzinnig antwoordt er van CD kwam, omdat dat weer een andere discussie is.

Maar het bevestigde wel weer eens mijn gelijk dat de mail reacties van CD van een bijzonder slechte kwaliteit zijn.

Het komt bij mij over alsof het er alleen maar omgaat om een antwoordt te geven, de inhoud doet er niet toe.

Op deze manier blijf je zelf uit de wind want het is toch No/Replay.

Hopelijk lezen ze bij CD deze reacties eens goed en doen zij er eens wat aan.

W.Holtman

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik kan je frustratie begrijpen, wanneer je geconfronteerd wordt met een incompetente service medewerker aan de telefoon, die alleen een script zit voor te lezen.

 

Waar ik echter in geintereseerd ben, is of je irdeto kaart het ondertussen weer doet, en wat de oplossing was.

 

Groet, ceesv.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Irdeto krijgt veel vaker updates dan eens per maand, als ik een dag of 2 de ontvanger niet op NL heb gehad heb ik zwart beeld.

 

Het probleem van geen beeld op een NL123 kaartje heb ik ook gehad, heractiveren werkte niet. Paar maand later eens een mailtje naar CDS gestuurd kreeg als antwoord kaart is actief voor NL123. Opnieuw een heractivatie aangevraagd en ineens wel weer beeld.

 

Martin

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas geen enkel resultaat na diverse keren proberen.

Zowel via internet als telefoon geen succes.

Inmiddels wel weer een mailtje van CD ontvangen, met een aanvullende reactie op mijn vorige mails.

Na de vorige flut antwoorden kan ik er weer één aan toevoegen.

 

Citaat.

Ik heb geen recht op ondersteuning omdat ik geen betaald pakket op de Irdeto kaart heb.

(had ik dat al niet eens eerder gelezen?)

Ook krijg ik de opmerking dat het wel eens kan liggen aan het feit dat ik geen CD gecertificeerde ontvanger gebruik en

(......nou komt het.....)

als dat zo is dat ik dan waarschijnlijk een Irdeto kaart in een module gebruik die hiervoor niet geschikt is.!!!!!!

 

En dan te bedenken dat alles is begonnen met de vraag om heractivatie van een Irdeto kaart, en ik uiteindelijk wordt neergezet als een domme ..***.. die niet weet dat een Irdeto kaart in een Irdeto module moet.

 

Ik zal af en toe nog eens proberen te heractiveren, maar verder hou ik dit onderwerp voor gezien.

Het heeft me al teveel energie gekost en ze leren het daar toch niet om een cliënt naar tevredenheid te helpen.

W.Holtman

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast radio_man_new

Snap werkelijk niet waarom iemand een "gecertificeerde" ontvanger zou kopen- "verkreupeld" is een beter woord...

Ik heb al járen geleden geleerd dat je nooit afhankelijk moet zijn van een helpdesk als het even kan, mensen met Ir. voor de naam tref je daar weinig aan, een hoop woorden maar uiteindelijk slecht voor hart en humeur...

Zelf uitzoeken en kennis vergaren is beter!

Voor problemen kun je beter bij een forum als DIT terecht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W.Holtman
Ik zal af en toe nog eens proberen te heractiveren, maar verder hou ik dit onderwerp voor gezien.
Het heeft me al teveel energie gekost en ze leren het daar toch niet om een cliënt naar tevredenheid te helpen.
W.Holtman



Ja op deze kaart zit een FTV pakket waar je niets voor betaald, het lijkt mij dat er niet veel bedrijven zullen zijn die klanten naar tevredenheid helpen als ze niets afnemen. cool

Naar ik begrijp wil je de Irdeto kaart in de caravan gebruiken dan zal hij vorig jaar wel zijn laatste update hebben gehad.
Misschien als hij zolang niet geaktiveerd is dat hij meerdere updates nodig heeft om weer aan de gang te gaan.
Probeer eens om hem na 12 uur s'nachts te aktiveren via de website en laat hem er een nacht onder staan zodat hij meerdere updates krijgt.
Naar ik begrijp loopt een update tot 24.00 daarna moet je opnieuw aktiveren zo werkt het vaak ook met Engelse FTV kaarten. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...