NailZ Geplaatst: 16 juni 2008 Geplaatst: 16 juni 2008 welke formaten kan de kathy afspelen ?? ik zou graag mijn avchd bestanden van mijn camera afpelen op de ufs910. is dit mogelijk ???? en zoja hoe krijg ik de bestanden zichtbaar via de play knop ??? NailZ dream dm7000 dm500, kathrein ufs910 en strong 8000 en 8100
kenis Geplaatst: 17 juni 2008 Geplaatst: 17 juni 2008 Origineel bericht van: NailZ welke formaten kan de kathy afspelen ?? ik zou graag mijn avchd bestanden van mijn camera afpelen op de ufs910. is dit mogelijk ???? en zoja hoe krijg ik de bestanden zichtbaar via de play knop ??? NailZ Hij kan 2 formaten afspelen: een ts met mpeg2 als codec, en een ts met h.264 als codec. De makkelijkste manier is via KVM , dat is een tooltje dat je files kan encoderen en/of omzetten naar het juiste formaat (trp met de benodigde xml files). Vu+ Solo 2Telenet HD Digibrolx
NailZ Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Geplaatst: 18 juni 2008 kun je me mischien ook een link geven waar ik deze tool kan downloaden? alvast bedankt voor de info zover NailZ dream dm7000 dm500, kathrein ufs910 en strong 8000 en 8100
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen