Ga naar inhoud

Nieuw digitaal themakanaal 'Comedy Central Family' bij Ziggo

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Endemol Nederland en MTV Networks starten per 1 september een nieuw digitaal themakanaal: 'Comedy Central Family'. Op deze zender zullen oude comedy's opnieuw in de herhaling worden gezet. De zender zal 24/7 uitzenden. Vooralsnog zal 'Comedy Central Family' alleen te zien zijn via Digitale TV van Ziggo.

Datum: 17 juni 2008

Bron: Mediacourant.nl

Zou wel een leuke zijn voor het themapakket op 23,5°E... smile

Geplaatst:

Nog meer herhalingen...

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Geplaatst:
Origineel bericht van: cheapwatcher
Nog meer herhalingen...

Dat wel, maar er zijn toch series die ik persoonlijk graag nog een keer wil zien, zoals Samsam, maar of ze die uitzenden weet ik niet... confused
Gast Rob út Fryslân
Geplaatst:

Ja de oude Nederlandstalige series zijn zeker leuk om terug te zien.

Serie's als "De kip en het ei" met Karin Bloemen, "De Vlaamse pot" of een Swiebertje en Pommetje Horlepiep.

De kijkcijfer trekkers van vroeger toen mensen nog speciaal thuis bleven voor dat ene programma waar heel Nederland de volgende dag over sprak.

Geplaatst:

Ik vraag me weleens af waarom een serie als 'zeg eens aa' nooit herhaald wordt.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Geplaatst:

Nou, Vrienden voor het leven is dan een uitzondering, die blijven ze inderdaad herhalen! :D Maar er zijn ook (Nederlandse) tv-series die bijna nooit worden herhaald, denk aan M'n dochter en ik, Samsam, Vlaamsche Pot... smile

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen