Ga naar inhoud


telfort en vast ip adres ? en netwerk printen


Gast merlin1

Aanbevolen berichten

Ik heb de volgende vraag nu weet ik inmiddels dat telfort een dynamisch ip adres uitgeeft en dat dus deze kan veranderen maar ik heb op het adres van de telfort verbingding een netwerk printer staan (op de zaak dus) en nu wil ik vanuit het prive adres printen maar als dit ip adres iedere keer wijzigd kan ik dus niet meer printen is daar een optie voor voorheen had ik namelijk speedlinq (Vast ip adres) maar dat gaat binnenkort over naar telfort (dynamisch ip adres)hoe is dit op te lossen voor mij ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


wat is dat en hoe werkt dat ? en wat heb ik er voor nodig enz.

 

want ik weet niet waar je het over hebtsorry voor mijn domme antwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar wat moet ik nu overal invullen dan ? heb inmiddels een account aangemaakt en een naam voor de xxxx.dyndns.org maar wat moet ik nu doen dan ? ik maak gebruik van een speedtouch 546 modem/router moet ik hier ook nog wat invullen en waar moet ik op het andere adres (waar de printer staat) ook nog wat doen of hoe nu verder dan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb sinds februari Telfort, en heb al vaak ook de stroom van de modem gehad. Nog nooit is mijn IP veranderd. het valt dus reuze mee met de wisselingen smile

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan gok ik er eerst op en anders kan ik altijd nog de zogenaamde dydns gebruiken als iemand daar meer info over heeft zou fijn zijn hoe alles en waar in te vullen.

 

ps ik heb dus een speedtouch 546 met nog de Version 5.2.7.19.0 als firmware erop staan heb toen ook al de v6 geprobeert maar deze is erg instabiel op dit (grote modem)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...