Ga naar inhoud

Beeld blijft hangen bij op- en terugschakelen CD kanalen

Aanbevolen berichten

Gast Videofiel
Geplaatst:

Bij het opschakelen naar andere gedecodeerde kanalen (dan waarmee opgestart wordt) van mijn Canal Digitaal Set Top Box abonnement blijft het beeld na een paar seconden steeds hangen. Het enige dat helpt is de ontvanger op het bewuste kanaal uit te schakelen en weer aan te zetten. Alle niet-CD kanalen werken prima en de beeldkwaliteit is uitstekend. Ik heb de smartcard al laten heractiveren. Comag (SL35/1CI) zegt dat ik firmware niet hoef te updaten. Wie kan me hierbij helpen?

Gast Videofiel
Geplaatst:

Ben (nog) een groentje op sat gebied! Kan het toch de software van de receiver zijn die met de smartcard 'praat'? Ik heb geprobeerd de ontvanger via de satelliet te updaten, maar zonder succes. Heeft iemand een idee? Dank je wel.

Geplaatst:

Voor die prijs kun je ook weinig klagen ik zie dat hij 40 euro kost.

Op de Comaq site staat dat je via de sateliet moet upgraden als er geen upgrade is heb je de laatste software er in.

Nu heb je de kaart in een ci module en welke mag dat dan wezen waarschijnlijk is dat de dader als het een TVV ci module is kun je kijken of je die kunt upgraden.

Hier de handleiding. laugh

Gast Videofiel
Geplaatst:

Dank voor de tips, ga ik mee aan de slag! Omdat het alleen die kanalen zijn die via de smartcard bekeken worden zou het inderdaad de ci module kunnen zijn. Rest van het systeem werkt erg goed met prima kwaliteit (zeker voor dat geld).

Gast Videofiel
Geplaatst:

Heb de CI proberen te upgraden maar lijk ik nu nog verder van huis te zijn! Bij opstarten van de receiver staat er 'Binary Authentication Failure' en de CD kanalen worden niet meer gedecodeerd. Bij Slot 1 staat er nu slechts 'Initializing' maar na een uur verandert er nog steeds niet!

Geplaatst:

Dan is de update niet gelukt, probeer of je het overnieuw kunt doen. smirk

Gast Videofiel
Geplaatst:

Dat lukt dus niet, want bij de informatie over Slot 1 staat er nu slechts 'Initializing' i.p.v. 'Canal Digitaal' en er gebeurt verder niets!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen