Gast Geplaatst: 23 februari 2001 Geplaatst: 23 februari 2001 Hallo allemmaal<P>Ik heb een kaart (programmer + kaart in 1) ter beschikking gekregen die voorzien is van een Pic 16F84 en een Eprom 24LC16.<BR>Wat ik ook prog ik krijg de kaart niet aan de praat, ik gebruik een Humax 5400.<P>Heeft iemand ervaring met een dergelijke kaart, en moet ik bij deze kaart eerst een loader gebruiken ??<P>Alvast bedankt voor de reacties<P><BR>(Allcam)jan
Gast Geplaatst: 23 februari 2001 Geplaatst: 23 februari 2001 dat ligt er aan wat je wilt, wil je door de pic heen programeren wel. programeer je ze los dan niet
Gast Geplaatst: 23 februari 2001 Geplaatst: 23 februari 2001 Met een Eprom progger krijg ik geen contact met de kaart, evanals met een losse pic-progger; er zit een software pakket bij dat alleen de files (hex of bin) op de kaart kan proggen.<BR>Ik heb beide geprobeerd, dus met loader en zonder loader (irdeto) echter de Humax leest de kaart niet.<P>Voor zover mijn kennis reikt overschrijft bij de Eprom file proggen het oude programma of moet deze ge-cleared worden.<P>Weet jij raad ?? alvast bedankt
Avalon Geplaatst: 23 februari 2001 Geplaatst: 23 februari 2001 Kijk ff in je privat mailbox <P>Groetjes <BR>Avalon <P>Moderator: News & Information
Gast Geplaatst: 24 februari 2001 Geplaatst: 24 februari 2001 Bedankt avalont voor de snelle reactie;<P>De pic-progger en kaart zijn aan elkaar gebouwd. De programmer is dus niet los van de kaart !!<P>Ik heb jouw instructies opgevolgt maar krijg zowel op IC-prog als op de wphn een foutmelding hij kan eenvoudigweg de kaart niet vinden !! ; aan de kabel ligt het niet want deze kan men testen met de bijbehorende software.<P>Wanneer ik zonder de proggers werk en via de software de 3 files prog krijg ik geen reactie op mijn humax.<BR>Ik heb ook geprobeert de file met IC-prg weg te schrijven en vervolgens te laden, maar ook dit helpt niet?<P>Toch zeer bedankt, maar mijn probleem is nog niet opgelost<P>mischien toch maar een goldprogger aanschaffen ?
Aanbevolen berichten