Lexy Geplaatst: 19 juni 2008 Geplaatst: 19 juni 2008 Ik kan het nergens meer terug vinden maar heb na 2 jaar mijn humax 5400 terug uit de kast gehaald. Nu krijg ik enkel nog ra en 3 puntjes op de display. Enkele jaren geleden las ik op dit forum dat er een oplossing was voor dit probleem. Kan iemand me terug op het goede spoor zetten aub en een oplossing ter beschikking stellen? Alvast bedankt hoor Lexy Mocht ik perfect zijn... wat deed ik hier dan ? SAB Explorer Pvr - Sab Ultimate HD - Triax 80 - TVV-module - X-cam
yerphi Geplaatst: 19 juni 2008 Geplaatst: 19 juni 2008 Is al eens besproken.... Zoek maar eens op de "3 puntjes" De oplossing is trouwens: Opnieuw de settings laden. Succes Yerpi Azbox Elite, SAB explorer PVR SC
smetje limb.BE Geplaatst: 19 juni 2008 Geplaatst: 19 juni 2008 RA-?: Er geen actuele tijd voorhanden. Er is geen actuele tijd ontvangen. Deze melding komt nadat het apperaat van de stroom af is geweest. Stem af op een zender zodat de Humax de tijd van de transponder kan ontvangen. 3 knipperende puntjes Meestal een fout door incorrect geladen settings. Download en laad de nieuwste settingslijsten in uw humax. 1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20 1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se 1x GIGABLU HD QUADPLUS 1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K 1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K 1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED 1x Samsung UE46F6650SSXXN led
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen