Ga naar inhoud


BahnTV niet meer op de satelliet per 1/7/2008


Gast Piewie

Aanbevolen berichten

BahnTV, de personeelszender van de Deutsche Bahn stopt met uitzenden op de satelliet per 1 juli. Dit melden ze op hun teletekst. Ze gaan geheel over op IPTV.

Het is dus helaas gedaan met de Hobbywettbewerb fimpjes en bedrijfsfilms. Ook de nachtelijke ritten vanuit de cabine gefilmd zullen we moeten missen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Ik meen, dat het hier al ergens gemeld was, maar ik kan het bericht niet terug vinden.

 

Jammer! was het beste slaapmiddel om middernacht.

 

5 minuten kijken, en mijn ogen vielen dicht.

 

Ik heb bewondering voor machinisten, dat die wakker kunnen blijven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

de link is gecensureerd!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Ik meen, dat het hier al ergens gemeld was, maar ik kan het bericht niet terug vinden.

Jammer! was het beste slaapmiddel om middernacht.

5 minuten kijken, en mijn ogen vielen dicht.

Ik heb bewondering voor machinisten, dat die wakker kunnen blijven.



Echt jammer nu moet ik weer aan de pillen gaaaap. cry

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Ik meen, dat het hier al ergens gemeld was, maar ik kan het bericht niet terug vinden.

Jammer! was het beste slaapmiddel om middernacht.

5 minuten kijken, en mijn ogen vielen dicht.

Ik heb bewondering voor machinisten, dat die wakker kunnen blijven.


Ik had dat bericht gepost, en er waren heel wat reacties op. Maar ik kan het ook niet meer in mijn eigen historie terug vinden. Hoe kan dat? Verdwijnen er op magische wijze berichten??

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@Hadrian, bij mijn "eigen berichten" kan ik mijn bijdrage aan dit onderwerp ook niet meer terug vinden.

Kennelijk is dit onderwerp "uitgerangeerd".

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, onder spoorweg-liefhebbers (in de breedste zin van het woord) was deze zender zeer geliefd. Ik ken ook een trein Die Hard die speciaal voor Bahn Tv een schotel genomen heeft.

Juist dit soort bijzondere zenders maken de schotel uniek. Jammer, deze beslissing van de Deutsche Bahn AG.

 

Groetjes, Matthijs

 

 

Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4

Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio

Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met:
42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...