loewe fan Geplaatst: 20 juni 2008 Geplaatst: 20 juni 2008 Hallo, Ik wil bij mijn PHILIPS LCD-breedbeeldtelevisie 42PFL7662D nu ook graag iets bij hebben waar ik mijn Hd films die ik nu op mijn Pc heb staan ook kan kijken. Nu zit ik te dubben over de Ps3 en de Popcorn Hour A100. Waar ik nu mee zit is dat ik bang ben dat via het streamen je blokkerig beeld krijg of is dat niet het geval met deze spelers. En als je iets hebt van Full HD krijg je dit dan ook te zien als FULL HD of moet je weer vele handelingen verrichten om uiteindelijk iets te kunnen zien in Full HD. Wie kan mij verder helpen om in deze een keus te maken tussen de Ps3 of de Popcorn Hour. alvast bedankt. Loewefan
cookie Geplaatst: 20 juni 2008 Geplaatst: 20 juni 2008 Ik heb een ps3 en gebruik hem erg veel om divx af te spelen. Geen HD divx bestanden maar dat gaat ook. Ik kopieer het bestand dat ik wil zien meestal naar de harddisk van de PS3, maakt niks uit qua beeldkwaliteit maar vooruit spoelen gaat dan veel vlotter dan wanneer je het bestand streamt.
Spiderman1974 Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 Ik sluit een externe harddisk op de PS3 aan en bekijk daar al mijn films mee, zelfs AVCHD werkt hier probleemloos op met superstrak beeld!! DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
winwiz Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 popcornhour kan meer bestandsformaten spelen waaronder het veel gebruikte mkv. En de prijs is leuker. Ps3 kun je weer mooi op gamen en dvd's/Bluray afspelen. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
alfadude Geplaatst: 22 juni 2008 Geplaatst: 22 juni 2008 Tis daarom dat ik ze alletwee besteld heb. De PS3 voor bluray (en je kan er nog spelletjes mee spelen ook) De popcorn omdat die veel formaten aankan en geen last heeft van de 4GB limiet. Quo signo nata es?
loewe fan Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Geplaatst: 22 juni 2008 Ik denk dat ik in eerste instantie maar voor de popcorn hour ga, omdat die meer bestanden kan afspelen. Plus natuurlijk het voordeel dat je miet aan die 4 gig vast zit. En de Ps3 zal er ook wel een keer komen, ook al is het alleen maar voor die bleu ray speler Graag wil ik jullie bedanken voor de reacties. mvgr Loewefan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen