Gast Henri Aalten Geplaatst: 20 juni 2008 Geplaatst: 20 juni 2008 Bij mijn Pinnacle Nano stick krijg ik de hieronder screen foutmelding. Wat kan ik er aan doen? Online naar een oplossing zoeken werkt niet. Maar wat is er aan te doen?
Snurker Geplaatst: 20 juni 2008 Geplaatst: 20 juni 2008 probeer die exe. eens te starten met de instellingen op XP dus op file dan rechtsklikken naar eigenschappen en bij compabiliteit een andere programma kiezen OK Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Gast Henri Aalten Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 Ik heb Windows Vista Premium op de computer, geen Windows XP. De drivers zijn geschikt voor Windows Vista.
Gast satster Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 Schijnt een bekend probleem te zijn en Pinnacle support boeit het weinig - PMCLoader Andere apps zoals ProgDVB Installeren of die .net's eraf en opnieuw erop
luchtig Geplaatst: 22 juni 2008 Geplaatst: 22 juni 2008 Het (her)installeren van pinnacle producten kan het best plaats vinden met uitgeschakelde virusbescherming en het uitschakelen van op de achtergrond lopende programma's. Bij een herinstallatie is het wel van belang dat de sporen van een vorige installatie grondig worden verwijderd. luchtig mvg Luchtig Philips DSR 7141/22 - Triax TDS 78 - multifeed 3xastra 1xhorbit - LG M2280D - recreatiepakket met HD pakket
Gast Henri Aalten Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 Is er mogelijk een betere software waar de Nano stick goed mee overweg kan. Moet wel werken met Windows Vista Premium
Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 Niemand ervaring met mogelijk een andere software voor deze Nano USB DVBT Stick
Gast Henri Aalten Geplaatst: 19 juli 2008 Geplaatst: 19 juli 2008 Al deze mogelijkheden die hierboven staan omschreven geprobeerd. Het werkt niet lekker. Is er mogelijk software te verkrijgen, desnoots van een ander merk, dat beter overweg kan met die Pinnacle Nano stick Eventueel van een ander merk stick Ik weet, er zijn er vele op de markt, maar welke kan ik het beste gebruiken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen