Ga naar inhoud

[DBOX-II] Nokia Dbox II Flashen wie kan mij helpen?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb hier al weet ik hoelang een Nokia D-box II staan met 2 AMD chips in orginele staat.

Nu wil ik deze van een enigma image voorzien, maar ik zie door de bomen het bos niet meer crazycrazy

Een dreambox flashen is geen probleem, maar dit gaat echt niet lukken sicksick

Werkelijk, snap er geen snars van eekeek

Wie o wie bied er zijn diensten aan om deze dbox te flashen??

Ik weet niet of ik de vraag hier correct heb gestelt, anders moeten de heren mod's deze vraag maar verplaatsen.

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Geplaatst:

zoals gezegd in de Nokia dbox2 zitten 2 amd chips, ik heb gelezen hoe hem in debug mode te zetten, maar kom er niet uit:

de conector XN3 verbinden, maar welke pootjes hiervan? het zijn er 10, dus welke moet ik verbinden van de 10? moet er iets in het display komen??

wie weet raad??

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Geplaatst:

ik heb het al gevonden zat verkeerd te kijken crazysick

Maar hoe kan ik nu zien hoe de dbox in debug mode staat?

Geplaatst:

ik krijg de box niet in debug-mode, wat doe ik verkeerd?

hij geeft dit aan:

FTP> Started TFTP-Transfer for "G:\dboxifa_tmp\tftpboot\u-boot"...

TFTP> Transfer finished, sent 274 blocks

dit herhaald hij steeds, en op het display komt telkens 5blokjes en dan de tekst reset..

verder kom ik niet,

wie verteld me wat ik fout doe?

Geplaatst:

niemand???

Geplaatst:
Origineel bericht van: Soulman
www.dietmar-h.net
Daar staat alle benodigde info.

Ja daar ben ik al een paar dagen aan het kijken maar ik kom er gewoon niet uit wat ik fout doe.

ik heb de XN3 kortgesloten, maar moet dit zo blijven?
En wat voor programma moet ik starten enz.enz.
heb van alles al geprobeerd, kom er niet uit sick

Geplaatst:

is al niet meer nodig, hij is verkocht.

bedankt iedereen voor de geweldige hulp sick

mag een slotje op

Geplaatst:

dat is lekker snel verkopen een aantal uren na je laatste bericht smile

Tja als je verwacht dat er binnen een dag gelijk de debug ridder op het Enigma paard komt aanrijden...

Hobby vergt tijd en ook lezen na de duidelijke aanwijzing ook..met tijd heb ik ook veel mogen leren...

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen