Ome Merde Geplaatst: 20 juni 2008 Geplaatst: 20 juni 2008 El Pino, laatste post ergens eind februari. weet iemand waar ie is gebleven ? http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showprofile&User=1726 merDe deze ruimte is te huur
kaelem Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 Misschien is ie er met ienemini vandoor......... -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Unetwork Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 volgens mij draait die ergens stage als journalist... Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Ome Merde Geplaatst: 21 juni 2008 Auteur Geplaatst: 21 juni 2008 zonder internet ? is ie in Macedonië soms en reeds achter slot en grendel (zie andere topic) ? merDe deze ruimte is te huur
Gast fatfreddy Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 Origineel bericht van: Ome Merde zonder internet ? is ie in Macedonië soms en reeds achter slot en grendel (zie andere topic) ? merDe Bedoel je deze ?????
Satwatcher Geplaatst: 28 juni 2008 Geplaatst: 28 juni 2008 Met El Pino gaat het goed, heel goed zelfs Denk dat bepaalde dingen op dit forum hem doen hebben besluiten een rustpauze in te lassen. En ja hoe lang die rustpauze zal gaan duren? Ik zou het niet weten. Satwatcher ---------------------------------------
Johan45 Geplaatst: 30 juni 2008 Geplaatst: 30 juni 2008 Nou dan zijn we dus voor niets ongerust geweest. Maar toch fijn om te weten dat het met EL PIÑO goed gaat. Vult u rustig aan !!!
Gast sattaz Geplaatst: 4 augustus 2009 Geplaatst: 4 augustus 2009 Welkom terug EL PIÑO Zo stilletjes als hij eind februari 2008 vertrokken is, zo stilletjes is hij eind juni 2009 weer teruggekomen Of het velen al opgevallen is weet ik niet, in ieder geval heb ik van zijn terugkomst geen vermelding kunnen vinden.
Con Geplaatst: 4 augustus 2009 Geplaatst: 4 augustus 2009 Eigenlijk heb ik hem weinig ontmoet maar EL PIÑO's schreeuwende avatar doet mij vaak terugdenken aan "die goeie ouwe tijd" en . . . . hij wist ook toegevoegde waarde te geven aan mijn verschillende vragen maar was volgens mij ook een behoorlijke kenner op een bepaald vlak. Dus EL PIÑO, waar blijf je? Ofwel wtf(where the fuck) is EL PIÑO? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
EL PIÑO Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Terug van weggeweest inderdaad. Maar ik was al even terug hoor (vooral in het Breedbandgedeelte van het forum). De redenen dat ik weg was zijn divers, ik had bijvoorbeeld ook weinig tijd. Maar goed, het is nu vakantie dus kan ik wel weer 'ns wat posten dacht ik. Ben ook weer wat meer met 'de hobby' bezig. En natuurlijk wilde ik ook mijn positie in de Top 25 van mensen met meeste posts niet verliezen . Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Tonskidutch Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 EL PIÑO, je hoeft geen verantwoording af te leggen het is evident dat men wel eens andere zaken voor moet / wil laten gaan. zolang je wok nog steeds staat. ciao Tonskidutch Apocalypse Cigarettes After Sex
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen