Gast Kruuk Geplaatst: 20 juni 2008 Geplaatst: 20 juni 2008 Misschien zie ik iets over het hoofd,maar hoe wis ik hem helemaal,en dan bedoel ik niet Format,nee echt schoon. Wie weet hier het fijne van ??? Alvast bedankt.
Fiene56 Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 Als het helemaal niet lukt dan met een sopje en een spons. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
WPW Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 Met een moker wat flinke klappen geven aan de printzijde en dan de kliko in. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Ome Merde Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 ik zweer bij zinvol geweld : merDe deze ruimte is te huur
Gast ozzo Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 Oeps, daar stond nog een foto op die ik wilde bewaren ! Lijkt me leuk om ziets op te sturen naar zo'n company die "je data kan redden". Zullen die zich te barsten lachen als ze het, goed ingepakte, pakket openmaken ? ;-)))))
Gast hummiesat Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 Origineel bericht van: ozzo Oeps, daar stond nog een foto op die ik wilde bewaren ! Lijkt me leuk om ziets op te sturen naar zo'n company die "je data kan redden". Zullen die zich te barsten lachen als ze het, goed ingepakte, pakket openmaken ? ;-))))) En jij je blauw betalen als ze die foto toch nog weten te redden. @Kruuk: Geen dank, het is de minst destructieve optie van de hier geplaatste opties.
Gast Kruuk Geplaatst: 22 juni 2008 Geplaatst: 22 juni 2008 Waar zouden we zijn zonder Sat4all.com en Nieuwsgroepen,hij is, hoe heet dat ook alweer ''Spik & Span''
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen