wellcity Geplaatst: 20 juni 2008 Geplaatst: 20 juni 2008 Het lukt me niet om beeld te krijgen op de HD kanalen, NL1 HD wel de rest blijft zwart. p.s. ik heb een abbonement aangeschaft voor de HD kanalen. Iemand tips ?
youriy Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 dan lijkt je abo nog niet geactiveerd. controleer de packages op je kaart ( 46 en 52)heb je beeld op de themakanalen? clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Spotvogel Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 De SAB laat de maandelijkse update perfect door, maar heeft soms wat probs om pakketwisselingen op de kaart te zetten; gebruik hiervoor bij twijfel even een andere receiver.
Space Lynx Geplaatst: 23 juni 2008 Geplaatst: 23 juni 2008 Ik had het andersom.... wel NGC.HD, Disc.HD, Zoom e.d. maar geen NL1.HD. Alles geprobeerd en uiteindelijk via fabrieksinstellingen alles weer aan de praat gekregen. Met de laatste software en finetuning van de schotel gaat ie als een speer. Suc6
wellcity Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Geplaatst: 24 juni 2008 De schotel staat perfect gericht met mijn HDSM usb plus dus daar kan het niet aan liggen. Hoe zet ik nieuwe software in deze ontvanger, ik kan bij sab wel de loader en software downsloaden maar een uitleg staat er niet bij?
youriy Geplaatst: 25 juni 2008 Geplaatst: 25 juni 2008 Origineel bericht van: wellcity De schotel staat perfect gericht met mijn HDSM usb plus dus daar kan het niet aan liggen. Hoe zet ik nieuwe software in deze ontvanger, ik kan bij sab wel de loader en software downsloaden maar een uitleg staat er niet bij? in het programma stblink 02.00 zit een userguide clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Gast Kruuk Geplaatst: 25 juni 2008 Geplaatst: 25 juni 2008 De software vind je niet bij SAB zelf,die staat ergens anders,ff google dan vind je hem wel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen