Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dit zal voor CDS waarschijnlijk de enige

verantwoorde oplossing zijn om dit kanaal door te geven.

Ben er zelf ook niet blij mee,die EPG

en nog maar zien of er een NL geluidsspoor/subs bij zitten.

• Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

eurosport 2 heeft nog geen nl geluidspoor hoewel ze dat al lang geleden hebben aangekondigt

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:

Aan de ene kant is het wel goed dat we zoveel zenders kúnnen wegplukken bij UPC, anders werden zenders als Boomerang, Hustler TV en straks dus Eurosport 2 nu nog niet doorgegeven worden... Inderdaad, de beeldkwaliteit is op die transponder(s) een stuk lager...

Geplaatst:
Origineel bericht van: chukky2
ja dan krijg je de epg ook weer in dat taaltje , hoeveel kanalen zijn er nu zo al ?, eigenlijk schandalig !

Troost je, ik lees net op de satellite magazine site, dat UPC Direct, vrijwel zeker de Astra satellieten, helemaal gaat verlaten, wegens de volgens hun "Exorbitant hoge transponderkosten"

Betekent dus dat CDS maar liefst 9 zenders, ze noemen ze daar ook alle 9, kwijtraakt en de enige optie die ze dan nog rest, is zelf opstralen, van deze zenders, naar astra1 of 3.

Als ik zo vrij mag zijn het te zeggen, doe dan maar 3. 1 transponder is genoeg. Kan er gelijk een leesbare EPG bij.
Geplaatst:

waarom niet alle zenders van TVV en CD naar daar,dat scheelt aan transponderhuur en ze kunnen dan meer zenders toevoegen,alleen nadeel,de klanten gaan dit niet leuk vinden.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:
Origineel bericht van: digitaal kijker
waarom niet alle zenders van TVV en CD naar daar,dat scheelt aan transponderhuur en ze kunnen dan meer zenders toevoegen,alleen nadeel,de klanten gaan dit niet leuk vinden.

Heel CDS naar de Thor.. Interessant voorstel.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:
Origineel bericht van: digitaal kijker

Dit is ook precies wat iedereen, hier op dit forum wil, volgens mij. Maar CDS en TVV willen daar niet aan, lijkt het.

Voor 3 transponders op astra 1, heb je er 5 op astra 3, hebben ze meteen die transponder, voor die 9 zenders te pakken.

Maar volgens mij gaan we aardig of-topic, het ging hier om eurosport 2 en de komst daarvan is alleen maar positief te noemen, toch.
Geplaatst:

klopt,laten we afwachten,

en ik bedoelde niet de thor wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Hallo Mensen,

Klik op Eurosport 2 om deze zender te bekijken.

Gratis en voor niets :D

Grtz,

Arno

Geplaatst:

Bedankt Arno,

Die site kende ik helemaal niet. Het is idd dezelfde uitzending als via Eurosport 2 op de digitale kabel. Alleen is de taal Russisch oid? Ik dacht dat Eurosport 2 alleen in het Engels uitzond?

Maar nogmaals bedankt voor de link.

Geplaatst:

Hallo Alfons,

Ja leuk dat Eurosport 2 ook via internet te bekijken is. Het commentaar wordt inderdaad in het Russisch aangeboden. Maar ja dat is weer goed voor de taalontwikkeling laten we maar zeggen :D

Bij ons in Hengelo (Gld), is Eurosport 2 helemaal niet te zien aangezien digitale kabel (van UPC) nog niet beschikbaar is hier tja en dat in 2008. En het analoge aanbod is wel te zien maar met de nodige inteferenties in het beeld. Kan helaas geen schotel plaatsen op het dak omdat ik een appartementencomplex woon en m'n balkon op het Noordoosten zit en geen uitzicht heb op de Astra satellieten.

Groetjes Arno

Gast patje7of9
Geplaatst:

En ze zenden nog steeds niet in breedbeeld (16:9) uit. mad

Geplaatst:

ik zit al een hele tijd te wachten op Eurosport 2. Het entertainment pakket ben ik niet zo blij mee. Ik heb nu het familie pakket en film1/sport1. Het wordt eens tijd dat er een sport pakket komt ja. sport en film mag van mij worden losgekoppeld. kijk toch nooit naar film 1/2/3

Geplaatst:

Eurosport 2 zou "in de loop van juli 2008" toegevoegd worden. Maar ik dacht gelezen te hebben in het Entertainment - en Toppakket, dus niet jouw Familie pakket.

Aanvulling (bericht van Satellite Magazine):

Eurosport 2 bij CanalDigitaal

In de loop van juli 2008 is Eurosport 2 te ontvangen voor abonnees met het Entertainment-pakket en Top-pakket. Dé zender voor de liefhebber van extreme-, entertainment- en teamsporten.

ASTRA 19,2 - 12382 - H - 27500 – 3/4

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen