Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vraag mij wel eens af waar de oud ijzerboer hier in de buurt zijn prijzen nu op baseerd.

Er zal gerust wel een site zijn waar je kunt zien wat de dagprijzen zijn,wie weet die te vinden.

Er zitten er hier een stuk of 4 in de buurt en de prijzen wisselen nogal snel,ook flinke prijsverschillen in hun aankoopprijzen van oud ijzer.

De prijzen zullen wel gebaseerd zijn op de wereldprijzen maar het begint steeds meer op benzine te lijken.

Ik vroeg dit trouwens omdat ik het afgelopen jaar weer een kilo of 50 koper heb gespaard en toch de beste prijs wil vangen.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Geplaatst:

Ik zit zelf in de metaal en kan je wel zeggen dat de prijzen voor staal en zeker het gelegeerde staal de laatst 5 weken om ca 30% gestegen zijn. Dit spiegelt zich dus ook weer in de prijs voor oud ijzer. Een prijsbinding van de leveranciers is op dit moment max 2 weken. Denk dus dat het nu een goed moment is om het oud ijzer te verkopen.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen