Unetwork Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 Kreeg net een berichtje vanuit Duitsland van Fred die door een val in het ziekenhuis ligt. Er word goed voor hem gezorgd vertelde hij me. Zware hersenschudding en jukbeen gebroken..man man man! Ik denk dan ook dat ik voor alle leden hier mag spreken met de wens dat je maar snel weer gezond en wel thuis mag komen! Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
JosFop4Sat Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 In eerste instantie dacht ik aan een grapje, we zijn onderhand niet anders gewend. Ik wens Fred dan ook veel beterschap. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Fiene56 Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 Peter van harte beterschap. Alles wird gut. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Gast aart44 Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 Origineel bericht van: Fiene56 Peter van harte beterschap. Alles wird gut. Peter is de berichtgever het lijkt me dat die niets mankeert!! @Drs.IJzerbout Fred dus van harte beterschap.
Unetwork Geplaatst: 21 juni 2008 Auteur Geplaatst: 21 juni 2008 Ja hoor met mij alles prima buiten de hitte hier, maar 3 airco's doen het goed. Fred is degene die in het ziekenhuis ligt. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Zilverster Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 @Drs.IJzerbout, Van Harte Beterschap, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Moderator ceesv Geplaatst: 21 juni 2008 Moderator Geplaatst: 21 juni 2008 Fred, van harte beterschap toegewenst. Cees(v) Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast fatfreddy Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 Geen leuk bericht dit en zo te zien heeft Fred nog geluk gehad dat het niet erger is afgelopen. Hoofdletsel blijft toch altijd gevaarlijk Fred had net zo goed in coma of was niet meer onder ons geweest. Fred sterkte en ik hoop op een spoedig herstel.
D.Quijote Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 @ Drs. IJzerbout, Fred, ik hoop dat je snel hersteld. In iedergeval veel sterkte gewenst. Hij mag net die hersenschudding misschien geen voetbal kijken, ik denk dat hij dat nog veel erger vind. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
paardengek Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 Fred, Beterschap !! Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast ozzo Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 Jo Fred ! Ouwe tuimelaar.... hou je haaks !
hels Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 Ik denk dat Fred de goede wens "Hals- und Beinbruch" iets te letterlijk heeft genomen! @Fred: Gute besserung! "Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian
WPW Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 Fred kon geen vrij krijgen voor het voetbal, smoesje dus, die zit lang en breed met 2x12 packs en 4 zakke sjips agter een 42" plasma te wagte op bekende overwinning gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Unetwork Geplaatst: 21 juni 2008 Auteur Geplaatst: 21 juni 2008 Tis toch allemaal klote, hij ligt aan het infuus omdat zijn kaak uit de kom was. Eten gaat dus niet. Het is allemaal in de nacht gebeurd en pas na een uur of zo, hij was een half uur buiten westen, heeft zijn dochter hem gevonden. Binnenkort gaat Fred naar een ander ziekenhuis voor de jukbeen operatie. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen