mereltje Geplaatst: 22 juni 2008 Geplaatst: 22 juni 2008 Origineel bericht van: aart44 Nou wat een gemeen mens met die grote spuit, ik doe er een lief aziatisch verpleegstertje bij, nou mankeer ik plotseling ook vanalles,als ik dit zie !!! Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Neptunus Geplaatst: 22 juni 2008 Geplaatst: 22 juni 2008 Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
cookie monster Geplaatst: 22 juni 2008 Geplaatst: 22 juni 2008 Aart44 , met zo'n verpleegster wil je nog in't ziekenhuis blijven Met die verpleegster van Neptunes , wil je zo snel mogelijk genezen Dr IJzerbout , dus SNELLE beterschap gewenst !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Gast AlanS Geplaatst: 22 juni 2008 Geplaatst: 22 juni 2008 Nou dat is best heftig. Van mijn kant uiteraard van harte beterschap gewenst aan Fred.
Moderator ceesv Geplaatst: 24 juni 2008 Moderator Geplaatst: 24 juni 2008 Hoe gaat het ondertussen met de patient? Is hij al onder het mes geweest? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
view Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 Oepsala, ik zie nu pas deze topic. Ik wens de Drs. IJzerbout heel veel beterschap en dat je maar weer snel gezond wordt. Groeten, view.
Gast MP4 Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 Origineel bericht van: ceesv Hoe gaat het ondertussen met de patient? Is hij al onder het mes geweest? Geen laptop op zaal ruik ik..
Moderator ceesv Geplaatst: 24 juni 2008 Moderator Geplaatst: 24 juni 2008 Origineel bericht van: Unetwork Zware hersenschudding en jukbeen gebroken..! Wikipedia: zware hersenschudding; Patiënten hebben rust nodig. Licht, TV, geluid, in de vrije natuur wandelen etc het kan ze allemaal te veel zijn. Patiënten moeten minder prikkels van buitenaf krijgen. Ik denk niet dat een laptop het genezingsproces ten goede komt. Maar heeft Unetwork al nieuws? Is Fred al verkast naar een ander ziekenhuis en onder het mes geweest? Gaat het hem al wat beter? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Unetwork Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Geplaatst: 24 juni 2008 Nee nog geen nieuws maar zijn dochter had een laptop gebracht met een trage gprs internet verbinding vandaar dat ik dit allemaal wist. Hij heeft mij twee maal een bericht vanuit het "Krankenhaus" gestuurd Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Melle Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 Beterschap Fred ! Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 Beste mensen..allemaal erg veel dank voor het medeleven en de goede wensen. Het gaat al weer wat beter na die doodsmak..!
ReneBee Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 Goed te horen, Fred! Sterk maar weer lekker aan, René.
Moderator ceesv Geplaatst: 26 juni 2008 Moderator Geplaatst: 26 juni 2008 Drie jaar geleden hier op de ijsbaan in het dorp ook onderuit gegaan, gebroken oogkas en gebroken jukbeen. Zag eruit, alsof ik een gigantisch pak slaag had gekregen. Een week ziekenhuis, en na een jaar nogmaals een week, om het ijzerwerk weer te verwijderen. Kan mij een beetje voorstellen wat je doormaakt. Sterkte ermee, beterschap! Cees Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
WPW Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 Nou... ik zit me zo af te vragen hoe het is verlopen met die diepvries kip... gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen