Gerdy Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 "Hoi Gerdy, ik installeer mijn triax schotel met een Astra/Hotbird monobloc. Ik ben er 100% zeker van dat ik op Hotbird sta maar krijg geen beeld. Hoe komt dat?" "Is de monobloc correct in de schotel geplaatst, ttz met de rechter kop in de houder als je in de schotel kijkt?" "Ja" "Zijn de diseqc instellingen in de receiver goed ingesteld? Hotbird op 1 en Astra op 2?" "Ja" "Zitten de F-connectoren correct op de kabel?" "Ja" "Ontvang je de FTA zenders op Hotbird?" "Neen" "Hoe ben je er dan zó zeker van dat de schotel op Hotbird staat?" "Achteraan de schotel zijn er graden: ik heb die op 13° gezet" Gerdy
Gerdy Geplaatst: 21 juni 2008 Auteur Geplaatst: 21 juni 2008 Ik weet het niet Sjaak maar hij had het over "Hoi" en "sjonge" en "nouw"... dus ik vermoed dat het een nederlander is maar misschien woont hij wel in België... dat is wel een mogelijkheid, ja... Gerdy
pukje Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 ik denk niet dat het een belg was, anders had ie mayonaise op de lnb gedaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 21 juni 2008 Moderator Geplaatst: 21 juni 2008 We zijn allemaal ooit bij 0 begonnen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
puk5600 Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 Is toch geen member hier ofwel We zijn allemaal bij 0 begonnen dat klopt maar dit is toch wel iets lager als nul.
Gerdy Geplaatst: 21 juni 2008 Auteur Geplaatst: 21 juni 2008 Origineel bericht van: puk5600 Is toch geen member hier ofwel Neen Ik zou anders het verhaal niet gebracht hebben hier Gerdy
Unetwork Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 Doet me denken aan een van mijn buren die mij ook even om help had gevraagd, die had de schotel rechtovereind geplaatst Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
WPW Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 Dat kan wel maar dan heb je maar 1 kanaal beschikbaar met de hele dag hetzelfde programma gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Unetwork Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 Origineel bericht van: WPW Dat kan wel maar dan heb je maar 1 kanaal beschikbaar met de hele dag hetzelfde programma en dat zonder CS Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
WPW Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 Jawel, ChristSharing en HolyDefinition gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen