Gast Geplaatst: 8 maart 2002 Geplaatst: 8 maart 2002 Hoi, Ik ben de draad een beetje kwijt. Oorsponkelijk stond er 'DSX6072/19A' in de firmware. Begin feb. heb ik versie 5 op mijn 5816 gekregen (met dank aan Togooz :-)). Nu weet ik niet meer precies welke (hex) files ik nu nodig heb om geen last te hebben van de laatste attacks. Kan iemand mij wat info geven over de te laden Eeprom en bin files. Een tweede vraag: die noepg stuff, is dat op de kaart of moet ik die op de receiver laden? Bij voorbaat dank voor de info. Groetjes, -- Hank
Gast Geplaatst: 8 maart 2002 Geplaatst: 8 maart 2002 Hoi.. Vraag 1, kijk eens in de up/download hier. Vraag 2, kijk eens op deze site: http://www.zeguers.be/ Suc6
Gast Geplaatst: 8 maart 2002 Geplaatst: 8 maart 2002 Bedankt voor de snelle response :-) Ik heb de Angel files gevonden en op een gold kaartje gezet. Na een 5 tal seconden springt de receiver echter weer in de stress ! Moet ik nog iets anders instellen (noepg oid.) of werken deze files niet met goldcard ? Ik snap het niet helemaal ... Groetjes, -- Hank
Gast Geplaatst: 8 maart 2002 Geplaatst: 8 maart 2002 Ja.. kijk dan hier maar eens. http://www.powersoft.demon.nl/satellite.htm En anders goed zoeken ,bij b.v Eend,Thorbecke enz.
Gast Geplaatst: 8 maart 2002 Geplaatst: 8 maart 2002 als je alleen de angelfiles erop hebt gezet zal het waarschijnlijk niet helpen. Je moet ook nog wel de noepg eeprom erop zetten (Op de decoder wel te verstaan m.b.v. declink (programmaatje) dit moet met de PC een een serieel kabeltje op de seriele poort van de decoder. Zeer goede uitleg op site van Zeguers.be (tevens ook voor als je naar versie 7 wilt patchen) Dit duurt serieel 4.5 uur. Eeprom patchen duurt maar 5 minuten en is risicoloos.
Gast Geplaatst: 8 maart 2002 Geplaatst: 8 maart 2002 Oh ja, ik gebruik de newnix8-0203 (april) en deze werkt perfect in combinatie met noepg. zie up/download 6 maart
Gast Geplaatst: 8 maart 2002 Geplaatst: 8 maart 2002 Ja, de newnix files werken perfect ! Dirk en Johan: bedankt voor de response. Een laatste volgende vraag: Waarom wil ik de 'noepg eeprom' op mijn receiver zetten? Welke voordelen zou dit bieden tov. de situatie die ik nu heb: nl. alles doet het :-) Groetjes, -- Hank
Gast Geplaatst: 9 maart 2002 Geplaatst: 9 maart 2002 Hoi.. , omdat je via de EPG Attacks binnen krijgt Als je dus NoEPG Eeprom erin zet heb je toch EPG en geen Attacks meer !!
Aanbevolen berichten