Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In de loop van juli vervangt XXX-Xtreme, Spice Platinum. 12382 H 27500. 3\4

Vanaf 15 juli is Action Now te zien via 12574 H 22000. 5/6 Dit is voor mij niet helemaal duidelijk, aangezien deze nu via de Belgische TP wordt doorgegeven. En daar mankeert volgens mij niets aan.

Vanaf 15 juli is Hallmark te zien op 12343 H 27500. 3/4

Vanaf 1 juli zit oranje TV in het basispakket.

Gelezen op de site van Satellite Magazine, onder de kop Eurosport2

Geplaatst:

jammer dat ze aleen eurosport2 ernu bij doen eurosporthd zou mooi aan vulling zijn op hdpakket. groeten dj

Geplaatst:

Inderdaad, ik had ook liever de VRT naar het Basispakket zien gaan, maar naar mijn idee staat of valt het Familiepakket met de VRT, want om nou 12,95 te gaan betalen voor Body in Balance, Extreme Sports etc. is ook vrij veel.

Ik heb ook een Familiepakket genomen, voornamelijk voor de VRT en een aantal leuke themazenders zoals TCM, Hallmark etc..

Geplaatst:

Waarom zou Eurosport HD op de CDS transponder moeten. Veel voordeliger is het om 1 kanaaltje op 19.2 oost te zetten en hier taan simulcrypten.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: René Verbiest
Vanaf 15 juli is Action Now te zien via 12574 H 22000. 5/6 Dit is voor mij niet helemaal duidelijk, aangezien deze nu via de Belgische TP wordt doorgegeven. En daar mankeert volgens mij niets aan.

Ja, en die 12574 zit al behoorlijk vol.
Weer minder kwaliteit....................
Geplaatst:

Hallmark Channel zit ook op die transponder, en die gaat verhuizen naar 12343 H 27500 3/4. Daar zitten nu al 12 kanalen en 3 radiozenders... blush

Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Waarom zou Eurosport HD op de CDS transponder moeten. Veel voordeliger is het om 1 kanaaltje op 19.2 oost te zetten en hier taan simulcrypten.

Akkoord,

Maar voorlopig zit hij op de Hotbird en een aantal andere satellieten, maar niet op de Astra 1.

Ik heb echt het idee dat Eurosport HD in de plaats van Ned 1 HD komt, als die verdwijnt. Gevoelsmatig hè? Mijn water! sick
Geplaatst:

12 TV zenders op de 12343?? Dat is niet waar, het zijn er namelijk 10. Want Oranje-TV/Dorcel delen een kanaal en TCM/Cartoon Network ook. Spice gaat verdwijnen, daar komt Halmark voor in de plaats. Op de plaats van Halmark komt Action Now! (waarschijnlijk 24 uur per dag)

Nu moet ik speculeren... op de plaats van Action Now! komt waarschijnlijk allen 's avonds een nieuw Belgisch commercieel TV-station?!?!

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Nee, misschien dat kanaal z dan zendtijd uitbreiding krijgt? Dus ook na 19.00uur....

DM7020HD, DM500HD, ziggo, sat13/19,2/23,5/28,2

Geplaatst:

er was toch sprake dat kanaal Z en VTM een kinderzender gingen starten,en met de vakantie in zicht is dat geen slechte zet.

miss daarom de aanpassing dat kanaal Z 24/24 komt.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Een VTM-kinderzender lijkt me sterk... want de avondcapaciteit van Kanaal-Z komt vrij...

Gast thomas999
Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
12 TV zenders op de 12343?? Dat is niet waar, het zijn er namelijk 10.

O, maar tien, dan valt het alleszins mee!... ;-)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen