Ga naar inhoud


Sweex router achter Zyxel 2606


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Kan iemand me even helpen ? Ik heb een wireless Sweex router gekocht die achter een niet wireless Zyxel moet hangen. Ik heb de Sweex aangesloten en alle lampjes branden (WAN, WLAN etc). Ik krijg echter vanuit mijn pc geen connectie met de Sweex.

 

Wat doe ik fout ?

 

Groet,

 

Ronald

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoe heb je hem aangesloten ?

 

laat de zyxel routeren, sluit de zyxel aan op een switch poort van de sweex. je hebt er dan een AP van gemaakt i.p.v een router.

wel ff eerst de beveiliging configurern en DHCP uitschakelen in de Sweex.

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mouse1277
Origineel bericht van: ronaldsl
verbinding via ?? stabiel en wel zo gemakkelijk.........ja, ik weet dat het niet mag, maar dan moet iedereen zn kastje maar dicht timmeren...


Zo'n hekel aan dit soort opmerkingen en types!! ik laat thuis mijn deur openstaan dus jij mag zomaar bij mij inbreken? NOT!!
je bent gewoon strafbaar bezig en ik hoop dat daar wat harder tegen opgetreden gaat worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

nou nou nou nou.......

 

Zoals ik al zei.... ik weet dat het niet mag, maar om dit NU te vergelijken met inbraak ? dat gaat mij dus wat te ver.

 

1) ik breek niet in, ik lift mee.....

2) ik neem aan, dat als jij je huis uitgaat de deur dicht doet, en doe je dat niet, dan moet jezelf niet raar opkijken...

3) en dus, als jij een wireless router neerzet, moet je hem ook dicht trekken.

4) IK heb geen kwade bedoelingen, maar je zult ook weten dat er lui met de auto door buurten rijden met WEL kwade bedoelingen.

 

dus, vergelijk me niet met allerlei andere types.....

 

Ronald

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ronaldsl
nou nou nou nou.......

Zoals ik al zei.... ik weet dat het niet mag, maar om dit NU te vergelijken met inbraak ? dat gaat mij dus wat te ver.

1) ik breek niet in, ik lift mee.....
2) ik neem aan, dat als jij je huis uitgaat de deur dicht doet, en doe je dat niet, dan moet jezelf niet raar opkijken...
3) en dus, als jij een wireless router neerzet, moet je hem ook dicht trekken.
4) IK heb geen kwade bedoelingen, maar je zult ook weten dat er lui met de auto door buurten rijden met WEL kwade bedoelingen.

dus, vergelijk me niet met allerlei andere types.....

Ronald


Toch sinds een paar jaar is er de wet computercriminaliteit dus punt 1 2 en 3 gaan echt niet op het is verboden en staat een hoge geldstraf op.

Twee jaar geleden toen de wet er net was is er hier in dit topic ook een diskussie geweest. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mouse1277
Origineel bericht van: ronaldsl

dus, vergelijk me niet met allerlei andere types.....


Dat doe ik dus absoluut wel! als je je gedraagt als een bepaald type (lees: inbreker) en jij maakt je schuldig aan dezelfde feiten, dan ben je er ook gewoon 1. Klaar!

en dan kun je nog wel 10 dingen (lees: smoesjes) opsommen, maar het verandert niets aan het geheel.
zoals in de vorige post al gesteld ben je strafbaar bezig! Punt!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad als ik mijn auto ergens neerzet zonder op slot te doen behoor je er nog vanaf te blijven want hij is niet van jou daar begint het mee en als je dan gaat zeggen ik mag ermee rijden omdat hij niet op slot staat slaat dus helemaal nergens op want nogmaals deze is niet van jou of hij op slot staat of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...