Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik een opname inplan via epg en de kathi staat in standby dan start hij niet goed op. De opname lijkt te beginnen, want de kathi komt uit de standby, maar dan komt hij vast te zitten. Met de aan/uitknop weer aanzetten werkt alleen. En dan ook alleen als de disk uit de usb getrokken is, anders loopt hij weer vast. Dit laatste waarschijnlijk omdat de opname weer wil starten.

Als ik hetzelfde doe, maar dan als de kathi aanstaat, dan is er geen enkel probleem.

Wie kent dit? Is er een oplossing?

NB: ik werk met AAF1.5 en een mediaguard cam

Jos

Loewe concept l26 met dvb-s, triax 78, 4 lnb's met switch (astra 1,2, 3 twin en hotbird single), Xtrend ET9000 met openpli 2

Gast Black_64
Geplaatst:

Als ik me niet vergis was dit een bug in de AAF1.5.

Deze verholpen zijn in de AAF2.0 dus...

Geplaatst:

dat zou mooi zijn, maar ik wacht nog even met die AAF2.0. Ik lees nog teveel over problemen. Maar in ieder geval is het geruststellend. Ik heb hem gekocht voor het opnemen, dus dat moet wel goed werken.

Groet,

Jos

Loewe concept l26 met dvb-s, triax 78, 4 lnb's met switch (astra 1,2, 3 twin en hotbird single), Xtrend ET9000 met openpli 2

Gast Black_64
Geplaatst:
Origineel bericht van: habibi
... maar ik wacht nog even met die AAF2.0. Ik lees nog teveel over problemen.

Waar lees je dat dan?
Ik heb toe nu toe toch geen problemen met de AAF2.0.
Ik vermoed dat de meeste een probleem hebben omdat dit een BA image is en niet iedereen weet juist hoe je deze moet installeren.
Geplaatst:

en ik ben een van hen die het niet weten. Ik lees veel over BA, Barry Allen, en heb ook gezien hoe je die AAF2 moet installeren (eerst kcc, dan ba, dan aaf), maar durf het niet zo aan, omdat ik gelezen heb dat er mensen zijn die het daarna helemaal niet meer opgestart krijgen. Waar gelezen? Of hier of ufs910.hdtvinfo.eu denk ik.

Dus mijn vraag: wat doet BA precies en hoe ermee om te gaan in combinatie met AAF2? En ook wat doet KCC; waarom is dat nodig?

Gast Black_64
Geplaatst:

Onzin, BA wordt op een USB-stick geinstalleerd.

Als je een probleem hebt met het opstarten van een image dan zet je je ufs910 uit en verwijderd de USB-stick.

Nu is je ufs910 weer gewoon als van ouds en kan je de image die je in flash hebt staan opstarten.

Hierbij ga ik ervan uit dat de image in je flash werkt.

Tot nu toe heb ik geen problemen gehad, wel iedere keer de laatste BA versie erop gezet.

Heel belangrijk is dat je best steeds eerst met de flash image opstart voor je een wijziging doet (update of image installeren).

En nu de KCC er is, is het zelfs gemakkelijker.

Geplaatst:

ok, AAF2 staat erop en hij loopt inderdaad niet meer vast. Het duurt inderdaad ook erg lang voor het opgestart is, en ik hoop maar dat ik dan niets mis bij een EPG opname. Maar ja, waarschijnlijk zit er eerst een titel en zo, voor de film echt begint. En als het echt een probleem is, kan ik altijd nog bootmenu verwijderen. Ik verwacht dat ik dan wat tijd spaar.

Jos

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen