Ga naar inhoud

Skystar 2HD met CI en Matrix revolutions geen beeld

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier een skystar2HD kaart met Ci.

Nu wil ik mijn Matrix revolution cam met UCAS 3.1 gebruiken met een CD kaartje erin. Bij zowel DVBViewerPro als ProgDVB wordt de cam met de CD kaart erin wel gezien in het cam menu, maar ik krijg de zenders niet open.

Heeft iemand dit werkend of heeft iemand hetzelfde problemen.

Ik heb ook een mediaguard cam en daarmee werkt alles goed behalve dan de HD zenders.

Vandaar dat ik mijn Matrix wilde gebruiken. Had namelijk een paar berichten terug gelezen dat iemand dit voor elkaar had gekregen met een Technotrend en een matrix met UCAS 3.1 erop.

Wie weet raad?

Geplaatst:
Origineel bericht van: Spekvet

Vandaar dat ik mijn Matrix wilde gebruiken. Had namelijk een paar berichten terug gelezen dat iemand dit voor elkaar had gekregen met een Technotrend en een matrix met UCAS 3.1 erop.

Wie weet raad?

Als het gaat om HD channels dan laat ucas 3.0 en 3.1 het bij gewone ontvangers afweten, zie dit bericht.
Het zou kunnen dat het met een PC kaart dan wel lukt maar ik heb twijfel. laugh
Geplaatst:

Hoi Aart44

Het gaat ook om een PC kaart.

Zie een paar berichten hieronder. Daar hebben ze het erover dat het met UCAS 3.1 op een matrix revolution cam wel lukt. Maar dit in combinatie met een een Technotrend PC kaart.

Dus misschien dat een mijn PC kaart helemaal niet kan samenwerken met de Matrix cam. Ik heb namelijk helemaal geen beeld. Maar zoals ik al eerder schreef word de cam en kaart wel herkend.

Groeten

Edwin

Geplaatst:

Hoi Aart

Nou ik heb het gelezen. Het blijft dus allemaal toch wel onduidelijk.

Stap dan toch maar weer even terug naar DreamDVB voor de HD kanalen. (NED 1 HD bijv.) Deze in combinatie met de poormans cam kreeg ik wel de HD kanalen open.

Maar het probleem met DreamDVB is dat deze helemaal mijn cam met kaart niet herkent. Ook de mediaguard cam niet. Dus dan toch voorlopig weer terug naar de phoenix met card erin.

Ook mijn motor krijg ik niet goed aan de praat met DreamDVB.

Ga nog maar eens even verder puzzelen dan wat nu de beste oplosssing is. Dus als je nog iets tegenkomt of een tip hebt dan hou ik me aanbevolen. In ieder geval bedankt voor het meedenken.

En je weet he. Moet niet te makkelijk gaan allemaal het blijft een hobby gebeuren toch.

Groeten.

Edwin

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen