maxloader Geplaatst: 22 juni 2008 Geplaatst: 22 juni 2008 Zoals de kop al zegt, wil ik de 64 bit versie van windows professional over de xp home 32 bit zetten(welke nu op mijn sysyeem draait) Qua hardware is het allemaal geen probleem, maar moet ik nu alle programma's die ik heb draaien ook allemaal opnieuw installeren?, of is hier een ander oplossing voor. Max Live life to the Max(loader)
Crest Geplaatst: 22 juni 2008 Geplaatst: 22 juni 2008 Misschien dat dat lukt als je een upgrade versie hebt. Het is altijd beter gewoon opnieuw te installeren. Je bent even bezig, maar dan heb je wel wat.
maxloader Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Geplaatst: 22 juni 2008 Het is geen upgrade versie, dat wordt dus alles opnieuw installeren denk ik. Max Live life to the Max(loader)
Gast mouse1277 Geplaatst: 23 juni 2008 Geplaatst: 23 juni 2008 upgrade van 32 naar 64 bit bestaat niet. gewoon opnieuw installeren en dat geldt ook voor verschillende programma's die je hebt draaien.
Hemant Geplaatst: 25 juni 2008 Geplaatst: 25 juni 2008 En dan hopen dat je de applicaties die je gebruikt ook 64-bits zijn, geeft namelijk geen nut deze actie als je overwegend veel 32-bits applicaties draait. Let ook even op de drivers van all je exotische hardware, betsaat een grote kands dat ze geen drivers hebben voor 64-bits OS. Suc6 ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
winwiz Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 Altijd eerst drivers zoeken dan pas gaan installeren Praktijk valt gelukkig wel mee of je moet echt exotische hardware hebben Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
JohnO Geplaatst: 6 juli 2008 Geplaatst: 6 juli 2008 voordat je begint bedenk erst goed wat de meerwaarde voor je zal zijn Ik heb bijna hetzelfde grapje uitgvoerd en heb er spijt van Ik heb zowel de 32 bit versie op een partitie als de 64 bit op de tweede partitie Ik raak de 64 bit versie niet op een simpele manier meer kwijt de 64 bit versie is realtief trager omdat er allerlei drivers nodig zijn die voor deze versie niet te vinden / er nog niet zijn Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Crest Geplaatst: 6 juli 2008 Geplaatst: 6 juli 2008 De installatie verwijderen gaat eenvoudig met de installatiecd van Vista. Je formatteert gewoon de partitie waar Vista op staat. Wel er voor zorgen dat hetgeen je wilt bewaren eerst is veilig gesteld. Vista is al een tijd op de markt en er zijn bijna overal wel 64 bit drivers te vinden. Het gaat met name om videokaart-, geluids- en printer drivers.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen