maja Geplaatst: 22 juni 2008 Geplaatst: 22 juni 2008 Ik ben benieuwd naar de combinatie met 2 tuners satelliet en kabel. Het gaat eigenlijk om de kabel tuner gaat dat werken met Ziggo voorheen Essent? Wordt dit ondersteund? Wie heeft hier ervaring mee?
maja Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Geplaatst: 24 juni 2008 Niemand? Zal wel niet lukken wordt natuurlijk niet ondersteund. Je hebt in feite niets aan deze mogelijkheid. Je krijgt steeds meer ontvangers en kabel in huis.
Gast sattaz Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 De AB IPBox 9000HD is nog geen ontvanger die gebruikt wordt door een grote groep kabelkijkers. Vandaar dat waarschijnlijk weingen hiermee ervaring zullen hebben. Volgens het gebruikersforum van Ziggo werken de modellen 600, 800 en 7025 van de Dreambox. Als dat het geval is dan lijkt het mij dat een AB IPBox 9000HD eveneens zal werken als kabeltuner. Met vriendelijke groeten sattaz
denktenk Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 Momenteel draaien o.a newcs en mgcamd op de 9000. Het probleem is dat de meeste @home/ziggo kaartjes alleen goed draaien op oude versies van newcs. (1.19 of ouder). Newcs draait onder SH4 pas vanaf 1.30 en die versie en hoger hebben dus problemen met die kabelkaartjes. Ik heb het nog niet aan de praat gekregen. Het schijnt dat de recente ziggo kaarten wel onder newcs draaien, maar die heb ik nog niet getest. Dus als je een wat oudere kaart hebt: wachten tot een nieuwe newcs uitkomt die de oude kaarten ook ondersteund of als je een dbox2 of dreambox hebt met je kabelkaartje erin: gebruik die als kaartserver en je 9000 als client. Dat werkt wel.
Gast angelico1966 Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 kan die speler ook sky kaarten aan?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen