Gast Geplaatst: 28 juli 2001 Geplaatst: 28 juli 2001 Wie kan mij helpen :<BR>ik heb bij de faqs de het bericht uitgeprint en heb de schotel zo geinstaleerd zo als de beschrijving.en de ontvanger ook.<BR>maar ik krijg geen hot bird wat doe ik fout.<BR>ik heb twee schotels van 60cm. de een is voor de astra die werkt goed signaal is 4,5<BR>de tweede zit onder de astra met de zelfde lnb als ik achter de schotel sta en ik draai hem naar links om 13 graden te krijgen dan<BR>heb ik op de satfender een signaal van 7<BR>en op de ontvager niets maar laad wel een aantal kanalen in o.a, sky kanalen hotred en<BR>hotx volgens mij doe ik iets verkeerd ben <BR>een dag bezig geweest om de hotbird te vinden<BR>moet deschotel voor hotbird 13 en 29 graden<BR>staan zoals de astra 19,2 en 29 graden.<BR>ik wil namelijk de hongaarse tv ontvangen o.a<BR>Duna tv wie kan mij raad geven.heb alles ingestel zoals op de faq staat tuner lnb 2 <BR>ingesteld freq ingesteld ,kanalen bij voegen<BR>maar geen duna tv .<P>bij voorbaat dank.<BR>teus@hetnet.nl
Gast Geplaatst: 28 juli 2001 Geplaatst: 28 juli 2001 Hoi,<P>Je moet, als je achter de schotel staat, deze naar rechts bewegen...<P>Als je naar links beweegt kom je ergens bij Kopernicus of Astra2 uit.<BR>Waarschijnlijk Astra2, vanwege de engelse kanalen die je vind.<P>Even de andere kant op dus...Sucsess...<P>Groeten,<BR> Erik.
Gast Geplaatst: 29 juli 2001 Geplaatst: 29 juli 2001 Het princiepe is simpel. Alle graden van de satelieten starten vanaf het zuiver zuiden. Het zuiver zuiden is volgens de lokatie een graat of 5 van het zuiden met compas verschillend. Hotbird 13 graden oost is dus 13 graden verdraaien naar oostelijke richting starten vanuit het zuiden.
Gast Geplaatst: 30 juli 2001 Geplaatst: 30 juli 2001 Hallo<P>Daaar is een schotel van 60cm te klein voor.<P>Groetjes Sjefke..
Aanbevolen berichten