Con Geplaatst: 22 juni 2008 Geplaatst: 22 juni 2008 Ik heb voor de zoveelste keer xp opnieuw geinstalleerd. Nu kan windows niets installeren met betrekking tot updates. (msi) Installer werkt inmiddels ook niet meer, na een nieuwe install van 6 weken oud en updaten van nieuwe patches lukt op de site van MS ook niet meer. Het is om moedeloos van te worden. Wat een klo . . . . club. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Ome Merde Geplaatst: 22 juni 2008 Geplaatst: 22 juni 2008 Ik heb voor de zoveelste keer xp opnieuw geinstalleerd. en dan krijgt Microsoft de schuld ? beetje dubbel vind je niet ? merDe deze ruimte is te huur
Crest Geplaatst: 22 juni 2008 Geplaatst: 22 juni 2008 Gebruik een XP installatiecd waar SP3 al in zit. Die kun je makkelijk zelf maken met NLite. Scheelt je een hoop updates. Bovendien heb je de nieuwste sata drivers enz. En als je dan XP geinstalleerd en geupdated hebt, maak je een backup met Ghost of zo.
Con Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Geplaatst: 22 juni 2008 Origineel bericht van: Ome Merde Ik heb voor de zoveelste keer xp opnieuw geinstalleerd. en dan krijgt Microsoft de schuld ? beetje dubbel vind je niet ? merDe Niet dubbel. De laatste keer heb ik xp opnieuw geinstalleerd opdat de installer "corrupt" was, een bekend probleem bij MS. Als ik dan kies voor een nieuwe installatie is dat idd dubbel maar dan wel voor MS. Zeker als het nu wéér niet werkt. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
WPW Geplaatst: 22 juni 2008 Geplaatst: 22 juni 2008 Weer niet?? klinkt eerder als een gare HD. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
lock Geplaatst: 23 juni 2008 Geplaatst: 23 juni 2008 Origineel bericht van: Con Ik heb voor de zoveelste keer xp opnieuw geinstalleerd. HG CC Misschien dan toch eens nadenken over een installatie van Vista met SP1 "That's another fine mess you've got me into"
winwiz Geplaatst: 23 juni 2008 Geplaatst: 23 juni 2008 Origineel bericht van: lock Origineel bericht van: Con Ik heb voor de zoveelste keer xp opnieuw geinstalleerd. HG CC Misschien dan toch eens nadenken over een installatie van Vista met SP1 Als xp niet werkt zal vista ook niet werken. Ik denk ook aan een hardware fout. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Annema Geplaatst: 23 juni 2008 Geplaatst: 23 juni 2008 Ik geloof er niks van, dat je "ziek" wordt van MS updates. Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
Ome Merde Geplaatst: 23 juni 2008 Geplaatst: 23 juni 2008 ik snap het ook niet helemaal. ik installeer/repareer dagelijks XP bakken en heb dit soort ellende nagenoeg nooit bij goede hardware. sp3 erop, alle updates erop, als een zonnetje. ik gebruik ook een zelf gemaakte oem met sp3 er al in en alle updates tot vorige maand geloof ik. gemaakt met nlite merDe deze ruimte is te huur
Con Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Geplaatst: 23 juni 2008 13 mei xp opnieuw geinstalleerd vanwege de corrupte installer. Daarna SP3 erop gezet uit veiligheidsoverweging. Twee weken terug kreeg ik al problemen dat updates niet meer geinstalleerd konden worden en bij het installeren van Quicktimes gisteren begon xp te zeuren om msi die niet in orde zou zijn. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Ome Merde Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 is toch niet relevant, ff bellen met het 0800 nummer en je kan weer activeren .... ik vraag me af hoe het komt waarom Con zovaak moet reinstallen. Norton (Symantec) product erop toevallig ? merDe deze ruimte is te huur
Gast mouse1277 Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 waarschijnlijk toch stiekum een hardwarematig probleem (geheugen of harddisk niet helemaal lekker meer).
Con Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Geplaatst: 24 juni 2008 @ Sjaak(k) legale versie inclusief SP3 @ Ome Merde niets van Norton @ mouse1277 niets is onmogelijk In mijn beleving begon het toe auto-update ineens niet meer werkte. Later bleek de auto-update de opstarttijd te vertragen met zo'n 60 a 90 seconden. En het laatste probleem was dan die installer. Verder werkt alles perfect. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen