Ga naar inhoud


Auto heeft onder de ijsklonten machine gestaan....


Gast Beve

Aanbevolen berichten

We hebben hier in november ook zo'n hagel buitje gehad, als je wa-casco ( all-risk ) verzekerd bent dan betaald dat je auto verzekering de schade, alleen kost je dat je no claim en je hebt misschien een eigen risico. Wat betreft huismeubilair dat is ook verzekerd via je inboedel verzekering, zonnen schermen; buitenlampen en golfplaten valt onder opstal.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben vandaag op het hagelspreekuur bij mijn dealer geweest, er waren nog een aantal wachtende voor mij. Er schijnen van die tovenaars te zijn die de boel glad kunnen strijken/duwen zonder spuiten. Ik vind dit erg knap als ik naar mijn autodak kijk, er is geen stukje meer vlak.

Maar goed, de man wist mij ook te vertellen dat er in Nederland niet voldoende van die tovenaars rondlopen om de enorme aanvoer van die rijdende poffertjespannen aan te kunnen. De schatting is dat het om 10.000+ auto’s gaat.

Wat de verzekeraars dan doen is een ploeg invliegen en een hal afhuren waar de auto’s op de strijkplank gaan. Deze teams schijnen de wereld af te rijzen achter de hagelbuien aan.

Mijn dak was volgens de dealer wel een twijfelgeval voor de strijkplank. “Wat doen ze dan” was mij vraag? “Dan lassen ze er een nieuw dak in….”

Ik ben eerlijk gezegd blij dat het mijn eigen auto niet is…

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had mijn werkauto in heveadorp staan,echt de voorruit is op 3 plaatsen gebarsten,gelukkig had ik mijn priveauto,net even onder de carport staan.

Ik hoorde dat een schadebedrijf in arnhem al 3000 schademeldingen geBOEKT....heeft.

Ik heb ooit een paar deukjes late restylen voor 50 euro per bolletje,ik schat dat de de meeste auto,s toch een kleine 80 bolletjes hebben.

Dus de auto,s die enkele jaren oud zijn,zijn total loss.

Dit soort auto-schades heb ik eens in oostenrijk gezien,hier nog niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: M&R

Ik heb ooit een paar deukjes late restylen voor 50 euro per bolletje,ik schat dat de de meeste auto,s toch een kleine 80 bolletjes hebben.
Dus de auto,s die enkele jaren oud zijn,zijn total loss.


Ik hebzelf aan "uitdeuken zonder spuiten" gedaan, de prijzen die jij noemt zijn voor parkeerdeukjes ed. De verzekeringsmaatschapijen zouden daar nooit mee accoord gaan. Er zijn staffel prijzen voor.

Heb hier ook flink wat deuken opgelopen ( Achterhoek).

Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!!

 

Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan hier maar een paar foto's van de hagelbui in Borculo.

borculo%203.jpg

deze hagelsteentjes kwamen om 16.00 uur naar beneden en zijn hier al 2 uur oud.

 

borculo%202.jpg

als je dan doorzichtige dakplaten hebt gebeurt er dit

 

boculo%204.jpg

als je dan een paar hallen met dat soort platen hebt ziet het er zo uit.

 

borculo%205.jpg

en een deukje meer of minder valt hier niet meer op

 

suc6

 

gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...